Renault obnovio Mégane: Malo optičkih, puno tehničkih novina

J. M.
Renault obnovio Mégane: Malo optičkih, puno tehničkih novina

Kao što je to već običaj kod Renaulta, tako je i četvrta generacija Mégana na polovini životnog vijeka dotjerana optički i tehnički.

Vizuelno, promjene nisu očigledne. Dimenzije vozila, uključujući dužinu od 4,36 metara, ostaju nepromijenjene, redizajniran je prednji branik, rešetka hladnjaka lagano retuširana, dok su stražnja svjetla dobila novu grafiku.

renault_megane_09.jpg - undefined

Foto: Renault

Prednja svetla sada uključuju standardnu LED Pure Vision tehnologiju, pojavljuju se novi naplaci od 16, 17 i 18 inča, kao i tri nove boje karoserije (Solar Copper, Baltic Grey i Highland Grey).

U unutrašnjosti Renault najavljuje nove ekrane od 9,3 inča za multimediju i 10,2 inča za instrument ploču (u početnoj verziji u oba slučaja 7 inča). Također, modernizirane su komande na centralnoj konzoli, posebno klima uređaja.

renault_megane_10.jpg - undefined

Foto: Renault

S tehnološke strane, francuski kompakt dobija multimedijski sistem "Easy Link 2.0" s fluidnijim i prilagodljivijim sučeljem, novi "Easy Drive" i brojne vozačke asistente.

Znatno više je promjena ispod limene kicelje. Novost je hibridna verzija E-Tech-Plug-in-Hybrid koji osigurava vožnju u električnom modu do 65 kilometara. Pogonski sistem čine 1,6 litarski benzinac, dva elektromotora, Multi-Mode mjenjač i litij-ionska baterija kapaciteta 9,8 kWh.

renault_megane_06.jpg - undefined

Foto: Renault

Ključni pogonski agregat u paleti Mégana postaje mnogo hvaljeni 1,33 litarski TCe turbobenzinac u verzijama sa 115, 140 i 160 KS, spregnut sa 6-brzinskim manuelnim ili 7-stepenim EDC mjenjačem s dvostrukim kvačilom.

Nešto kasnije očekuje se najslabija verzija ovog motora (TCe 100), ali i 1,0 litarski turbobenzinski 3-cilindraš sa 120 KS. Kod dizelaša u ponudi ostaje 1,5 litarski Blue dCi u verzijama sa 95 i 115 KS.

renault_megane_01.jpg - undefined

Foto: Renault

Od dotjerivanja "francuskog Golfa" profitirala je i sportska verzija Mégane R.S. jer je snaga 1,8 litarskog turbobenzinca narasla sa 280 na 300 "konja", a obrtni moment na 400 Nm (verzija s manuelnim mjenjačem), odnosno 420 Nm (verzija s EDC mjenjačem). Dosada su ove performanse bile rezervirane za olakšanu R.S. Trophy verziju.

Obnovljeni Renault Mégane u hatchback i karavanskoj verziji na trzište dolazi ovog ljeta kada će biti saopćene i cijene.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije