Renault kompaktna limuzina: Ponovo Mégane Sedan, zbogom Fluenceu
Tada se moglo vidjeti da je limuzina izrasla u dužinu (na 4630 mm), uz veći međuosovinski razmak (2711 mm), sve u poređenju s još uvijek aktuelnim Fluenceom.
Sada je Renault objavio zvanične podatke pri čemu je malo iznenađenje povratak imena Mégane Sedan umjesto Fluencea, kako se zvala prošla generacija modela.
Drugo iznenađenje je minimalno smanjenje zapremine prtljažnika na 508 litara (530 litara na Fluenceu), ali je to bila cijena atraktivnog izgleda novog modela.
Prednji dio i radno mjesto vozača prepisani su s 5-vratnog Mégana, a ne treba ni spominjati da Sedan nudi više prostora za koljena na zadnjoj klupi.
Novi Mégane Sedan postavljen je na CMF C/D platformu, a u paleti motora nalaze se dva benzinca i tri dizelaša. Početak ponude je atmosferski 1,6 litarski benzinac (115 KS), tu su i 1,4 litarski TCe turbo (130 KS), te turbodizelaši snage 90, 110 i 130 konja.
Kao i dosad limuzinska izvedba Mégana dolazit će iz turske Burse, a na popisu tržišta na kojima će se prodavati nalazi se 20-ak zemalja među kojima je i BiH.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.