Prvi liftback u historiji modela: Zašto ovaj VW Polo nećemo vidjeti kod nas
Ruska filijala Volkswagena objavila je fotografiju nove generacije modela Polo koji će se proizvoditi u tamošnjoj fabrici u Kalugi. Pogled na ovaj model daje naslutiti da je riječ o blizancu Škode Rapid s vizuelnim identitetom VW-a, a sve dileme nestaju na slikama hatchback poklopca prtljažnika.
Zapravo je riječ o liftback verziji Pola, prvoj u historiji popularnog modela. U minulih 45 godina Polo je ponuđen kupcima kao hatchback, limuzina, čak i karavan, ali nikad kao liftback.
Foto: VW
Novi Polo zamijenit će u Rusiji klasičnu limuzinsku verziju od koje je 93 mm duži (4483 mm), dok su širina i visina ostali skoro nepromijenjeni. Najveća prednost novog modela nalazi se u prtljažniku: Pristup i utovar su olakšani, a zapremina povećana na čak 550 litara (+90 litara).
Polo više neće imati halogene farove i lampe jer je nova generacija dobila LED optiku, dok su "maglenke" sada integrirane u zajedničku jedinicu farova. Novi Polo bolje je prilagođen lošijim cestama jer je klirens povećan na 170 mm (+7 mm).
Foto: VW
Sve verzije ruskog Pola opremljene su multimedijalnim sistemom sa App-Connect podrškom i ekranom osjetljivim na dodir dijagonale 6,5 ili 8,25 inča. Na raspolaganju će biti i 10,25-inčni aktivni digitalni nadzorni panel s digitalnim prikazom u top-verzijama.
U paleti motora nalaze se 1,6 litarski atmosferski i 1.4 TSI turbobenzinski motor. Atmosferska verzija dostupna je u verzijama sa 90 ili 110 KS, oba standardno spregnuta s 5-stepenim manuelnim mjenjačem (uz jaču verziju opcija 6-stepeni automatik). Snagu od 125 "konja" tubobenzinac prenosi na prednje točkove preko 7-stepenog DSG mjenjača s dvostrukim kvačilom.
Foto: VW
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.