Predstavljen VW Golf "osmica": Šta donosi nova generacija njegovog veličanstva

J. M.
Predstavljen VW Golf "osmica": Šta donosi nova generacija njegovog veličanstva
Foto: VW / Golf

Dugo očekivani Volkswagen Golf VIII predstavljen je u sjedištu kompanije u Wolfsburgu na prezentaciji koju su putem interneta pratili milioni ljudi širom svijeta.

Vanjski izgled novog Golfa  bio je uveliko poznat i prije zvanične promocije, što kroz špijunske slike, što kroz Volkswagenove rendere, a prije nekoliko dana objavljen je snimak prvih proizvedenih primjeraka.

Ono što je jasno da dizajn donosi evoluciju izgleda Golfa "sedmice". "Lice" krasi znatno uži otvor hladnjaka sa značkom branda u sredini te veliki usisnik ispod registarske pločice.

vw_golf_03.jpg - undefined

Foto: VW

Primjetni su i novi LED farovi koji su dostupni u tri različite verzije, pri čemu je vrh ponude IQ-Light s Matrix-LED svjetlima.

Na zadnjem dijelu dizajn je jasno evolucijski: Stražnja svjetla su vitka, uska i protežu se prema središtu vozila. VW logo više nije na preklopu poklopca prtljažnika, već ispod. Uz to, poklopac prtljažnika izgleda šire nego na Golfu 7. Dizajn zadnje "kecelje" imitira hromiranu kopču sa dvostrukim ispušnim sistemom.

vw_golf_09.jpg - undefined

Foto: VW

Novi Golf dobio je 3 centimetra u dužinu pa sada mjeri 4,284 metara između krajnjih tačaka. Ostale dimenzije su skoro nepromijenjene - širina 1789 mm, visina 1456 mm, međuosovinski razmak 2,636 metara.

Najvažniji element enterijera: Digitalni instrumenti dolaze serijski na 10,25 inčnom zaslonu. U unutrašnjosti skoro da su nestali klasični prekidači i tasteri jer se sve funkcije opslužuju preko 8,25 inčnog touchscreen zaslona. Armaturna ploča je lagano nageta prema vozaču.

vw_golf_02.jpg - undefined

Foto: VW

Novi Golf postavljen je na modificiranu i poboljšanu platformu "sedmice", uz ugradnju čitavog niza vozačkih asistenata.

Početak motorne ponude je 1,0 litarski 3-cilindrični turbobenzinac (90 KS), slijedi jača verzija istog 1.0 TSI motora sa 110 KS. Ipak, u Volkswagenu najviše očekuju od verzija 1.5 TSI (130 ili 150 KS) s promjenljivom geometrijom turbine i deaktiviranjem dva od četiri cilindra.

vw_golf_07.jpg - undefined

Foto: VW

Svi benzinci, osim najslabijeg, dostupni su i kao "mild hibridi" oznake eTSI, a dva modela dolaze i kao plug-in hibridi. Nešto kasnije očekuju se sportske verzije GTI i TCR.

Iznenađenje u paleti dizelaša: Povučen je 1.6 TDI, a novorazvijeni 2,0 litarski "naftaš" dolazi u verzijama sa 115 ili 150 KS. Električni Golf zamijenjen je modelom VW ID.3, a povučeni su i 3-vratna izvedba Golfa te Cabriolet i Alltrack.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije