Ovo je najskuplji BMW M4 u historiji: 'Zavrtjet' će vam se u glavi kada vidite cijenu

0
Radiosarajevo.ba
Ovo je najskuplji BMW M4 u historiji: 'Zavrtjet' će vam se u glavi kada vidite cijenu
Foto: BMW / BMW M4 GT3 EVO

Cestovni M4 je početkom godine prošao kroz redizajn, a sada BMW usklađuje trkaće verzije s redizajniranim cestovnim kupeom.

GT3 i GT4 verzije dobile su EVO tretman prije svog debija na trkaćim stazama koji je zakazan sljedeću godinu. Kao što se i očekivalo, GT3 je posvećeno mnogo više pažnje jer se radi o modelu koji je u osjetno višoj i popularnijoj kategoriji trkaćih automobila.

Novi M4 GT3 EVO dobio je nova prednja svjetla od cestovnog legalnog automobila, ali sa žutim dnevnim svjetlima koja smo vidjeli na ograničenom izdanju M4 CS. Osim što imaju novi izgled, prednja svjetla su lakša i jednostavnija za servisiranje i promjenu od starih. Nazad trkaći automobil dobiva laserska svjetla.

Video izazvao raspravu: Pogledajte šta je Hrvatica uradila sa peškirima ostavljenim za rezervaciju

Video izazvao raspravu: Pogledajte šta je Hrvatica uradila sa peškirima ostavljenim za rezervaciju

Trkaći automobil sada ima i manje retrovizore te veće prednje lukove točkova kako bi se poboljšao protok zraka za bolju aerodinamiku. Kako bi povećao potisnu silu na zadnjoj osovini, BMW je promijenio ugao masovnog spojlera. Ostale izmjene uključuju posebne stabilizatore na obje osovine, veće stražnje kočione diskove i optimizirani diferencijal za lakše prilagodbe.

Ove zvanične fotografije ne otkrivaju koliko je M4 GT3 EVO impozantno velik. S 502 centimetara dug je gotovo kao Serija 7, a s 204 cm širine, širok je otprilike kao Bugatti Chiron. Radi uštede na težini, trkaći automobil više nije obojen konvencionalno. Umjesto toga, koristi katodni premaz. Osim toga, neki dijelovi karoserije sada imaju izložena karbonska vlakna čime se dodatno štedi na masi.

BMW M4 GT3 EVO

Snaga dolazi iz motora P58, twin-turbo 3,0-litrenog šesterocilindraša s 590 KS, a na cestu se prenosi putem šesterostupanjskog Xtrac sekvencijalnog mjenjača. BMW tvrdi da su turbine sada pouzdanije, bez potrebe za servisiranjem tokom prvih 20.000 km.

M4 GT3 EVO pred sobom ima velik zadatak s obzirom na to da je trenutni model postigao više od 80 pobjeda u GT3 utrkama i osvojio devet naslova. Zainteresirane trkaće ekipe mogu ga kupiti za 578.000 eura (1.13 miliona KM), što ga čini najskupljim M4 do sada, bilo cestovnim ili trkaćim, javlja Jutarnji.hr.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije