Nissan predstavio novi Juke: Glavne promjene u unutrašnjosti
Jedan od najpopularnijih manjih gradskih crossovera u ponudi i automobil koji je definisao taj segment, Nissan Juke, dobio je osvježenu liniju aktualne generacije.
Dizajneri su se na ovoj nadogradnji fokusirali primarno na enterijer, koji je dobio značajna poboljšanja i nove digitalne funkcije, dok je vanjska promjena primjetna tek u dostupnosti nove-stare boje.
Prepoznatljiva jarko žuta vratila se u paletu Jukea primarno zbog popularnosti koju je imala u prvoj generaciji te na zahtjev samih kupaca. Ova nijansa tek je malo blijeđa od prethodne, ali i dalje naglašava moderne linije i dobro se upotpunjava kao kontrast crnoj, koja je iskorištena za krov te dominira u enterijeru. Najčešće pitanja kupaca, kažu iz Nissana, vezano za drugu generaciju Jukea bilo je: "Hoće li biti dostupan u žutoj boji?" – pa su im sada ovim faceliftom ispunili želju.
Dodik najviše sankcionisan političar u regionu: Koje posljedice ima za BiH?
Prva stvar koja se primijeti u kabini jest povećani srednji infotainment ekran, sada u dijagonali 12,3" te blago zakrenut prema vozaču. Ista dijagonala karakterizira i ekran instrumentne ploče, smješten iza volana, a koji će nuditi dvije opcije prikaza ključnih informacija o automobilu i vožnji. S infotainmentom se može i "popričati" zahvaljujući glasovnom asistentu.
Kako bi iskustvo bilo što digitalnije i modernije, novi Juke podržava i bežično spajanje mobitela te integraciju sistema Android Auto i Apple CarPlay. Dok automobil stoji, na ekranima je moguće i gledati video, koji ste u vozilo donijeli na USB-u te priključili u jedan od (USB-A ili USB-C, oba standaradna su podržana). Tu je i bežični punjač mobitela u određenim paketima opreme,
povećani pretinac za rukavice i prostor za pohranu stvari u naslonu za ruke.
Enterijer se dodatno ističe žutim šavovima na crnoj imitaciji kože, za one koji se odluče za novu žutu boju u paketu N-Design, pa time dobivaju i dvobojnu žuto-crnu karoseriju.
Nepromijenjenima su ostali pogonski sistemi. Juke i dalje dolazi kao hibrid s 94 KS iz benzinca te 49 KS iz elektromotora. Hibridna se opcija može voziti i jednom pedalom (e-Pedal) te samo na struju, ali u vrlo ograničenom opsegu. Tu je i opcija DIG, s 1-litrenim turbobenzinskim motorom snage 117 KS. Obje izvedbe nove generacije proizvodit će se u tvornici u britanskom Sunderlandu, javlja autonet.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.