Ni Jaguar XF, ni Porsche Panamera, ni Aston Martin Rapide nego Kia Stinger
Novi Stinger je najjači model u historiji južnokorejskog proizvođača, baziran na studiji KIA GT iz 2011. godine.
Nastao je u KIA-inom dizajnerskom centru u Frankfurtu pod palicom Petera Schreyera, prvog čovjeka kompanije. Potom je Albert Biermann intenzivno testirao sportsku limuzinu u Južnoj Koreji i na stazi Nürburgring.
Konačan rezultat je automobil impresivnog izgleda, s licem koje nosi vizuelni identitet novih KIA modela. Dužinom od 4,83 metra, a naročitom međuosovinskim razmakom od 291 cm Stinger nudi dosta prostora za putnike na zadnjim sjedištima.
Karoserija je većim dijelom (55 posto) izrađena od ultračvrstog čelika. Stinger je prvi model KIA-e opremljen Dynamic Stability Damping Controlom za podešavanje upravljivosti i prigušenja ovjesa kroz pet voznih programa (Personal / Eco / Sport / Comfort / Smart).
Bazni model pokreće 2,0 litarski 4-cilindrični turbobenzinac (255 KS), a u paleti se nalazi i motor Lambda II 3.3 V6 Twin-Turbo (365 KS). Oba motora snagu prenose posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača na zadnje ili sva četiri točka.
Sjajan izgled i vrhunske pogonske agregate prati luksuzna oprema i čitav niz voznih asistenata pa nije pretjerano reći da je KIA s novim Stingerom nadmašila sebe.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.