Novi Mercedes S-klase: Nedostaju mu samo krila

Radiosarajevo.ba
Novi Mercedes S-klase: Nedostaju mu samo krila

Nakon dugotrajne PR kampanje koja je obuhvatila desetine najavnih videozapisa i fotografija, Mercedes je napokon predstavio svoju perjanicu u punoj veličini. Stigla je nova generacija Mercedesa S-klase, modela koji više od pola stoljeća predstavlja standard u segmentu luksuznih vozila.

Nova S-klasa nešto je duža, šira i viša od prethodnika, što znači da u kabini ima više prostora. Poklopac motora postao je duži, farovi su oštriji, C-stub se glatko stapa u "rame", kvake na vratima su sada potpuno "uvučene" u karoseriju i izvlače se uz pomoć električnog pogona kada se vozač približi ili rukom pređe preko njih!

mercedes_s_klase_009.jpeg - undefined

Foto: Mercedes

Novi automobil ima 27 tipki, prekidača i "brojčanika" manje od prethodnika jer su gotovo sve funkcije dodijeljene glasovnim ili dodirnim kontrolerima. U kabini u oči upada novi 12,8 inčni zaslon osjetljiv na dodir, koji kao da klizi sa središnje konzole.

Ekran osjetljiv na dodir opremljen je ažuriranom verzijom MBUX infotainment sistema iz Mercedes-Benza čiji se glasovni asistent aktivira naredbom "Zdravo Mercedes!". Mogu mu se davati naredbe poput "Prihvati poziv", uključiti i isključiti razne sisteme automobila, objašnjava razne funkcije automobila i odgovara na pitanja, razumije do 27 različitih jezika. Sada sve mogu koristiti čak i putnici na zadnjim sjedištima.

Sjedala u automobilu su prošivena visokokvalitetnom nappa kožom u raznim bojama. Pored različitih načina grijanja i ventilacije, dostupno je 10 različitih masažnih funkcija sjedišta, od kojih je jedna "topla opuštajuća masaža s efektom zagrijanog kamenja".

mercedes_s_klase_008.jpeg - undefined

Foto: Mercedes

Očekivano, novi automobil dolazi opremljen sa gotovo svim sigurnosnim sistemima koje Mercedes trenutno ima u ponudi. Između ostalog tu su automatsko kočenje u nuždi, prilagodljivi tempomat, aktivni asistent upravljača, pomoć pri zadržavanju trake, asistent pri promjeni trake, prepoznavanje saobraćajnih znakova, upozorenje za prednji i zadnji poprečni promet, aktivno nadgledanje mrtvog ugla…

Na početku prodaje kupci će birati između dvije benzinske i dvije dizelske verzije. Osnovnu verziju – S 450 – pokreće 3,0 litarski 6-cilindrični turbobenzinac koji spregnut s 48-voltnim hibridnim sistemom daje 367 KS. U jačoj verziji – S 500 – isti 3,0 litarski mild-hybrid benzinac razvija 435 KS.

mercedes_s_klase_004.jpeg - undefined

Foto: Mercedes

Kada je riječ o dizelašima, opet govorimo o 3,0 litarskom rednom 6-cilindrašu koji u slabijoj verziji (S 350 d) razvija 286 KS, odnosno 330 KS u jačem S 400 d. Sve verzije dolaze s 9-stepenim automatskim mjenjačem, dok je 4Matic pogon na sva četiri točka standard za sve verzije, osim baznog dizelaša gdje je ponuđen kao opcija.

Još se ne zna koliko će koštati Mercedes S-klase modelske 2021. Očekuje se blagi rast cijena u odnosu na prethodni model, a dolazak u europske salone Mercedesa očekuje se u decembru.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije