Mercedes-AMG GT2 PRO: Nova zvijer iz fabrike koja košta 'sitnicu'

0
Radiosarajevo.ba
Mercedes-AMG GT2 PRO: Nova zvijer iz fabrike koja košta 'sitnicu'
Foto: Mercedes / Mercedes-AMG GT2 PRO

Okosnica ponude iz radionice AMG-a sportski je model za trkaću stazu, GT2 PRO, najsnažniji je dosad i nudi najvišu snagu od čak 750 KS. Izgledom će zasigurno plijeniti pažnju gdje god da se pojavi.

Mercedesov odjel za prerade i ograničena izdanja najsnažnijih i najluksuznijih modela predstavio je svoj najsnažniji model do sada. Mercedes-AMG GT2 PRO nasljednik je lanjskog modela Mercedes-AMG GT2, ali prerađen je kako bi donio još više snage i bolje performanse na stazi.

Zbog tih stvari nije namijenjen niti za trkaću stazu (tj. zvanično učestvovanje u utrkama), a kamoli za cestu. Iz Mercedesa kažu da je namijenjen isključivo uživanju na zatvorenim pistama, gdje će ga voziti entuzijasti željni doživljaja. Dodali bismo – i oni dubokog džepa.

Građani Vogošće na ulicama: I večeras održali protest, a evo šta traže

Građani Vogošće na ulicama: I večeras održali protest, a evo šta traže

Mercedes-AMG GT2 PRO dobio je novu opciju na volanu, tipku Push2Pass, koja uključuje mode za prestizanje. Njenim aktiviranjem vozaču se na raspolaganje stavlja maksimalna snaga motora od čak 750 KS, koju je u stanju, doduše nakratko, isporučiti ugrađeni 4-litreni V8 biturbo motor.

Redovna snaga mu je "samo" 707 KS. Ona se na točkove prenosi 6-srepenskim sekvencijalnim mjenjačem prilagođenih prijenosnih omjera. Zadnja je osovina s pogonom spojena vratilom od ugljikovih vlakana.

Poznati automobilski gigant zabilježio pad prodaje: Otkrili su i zbog čega

Poznati automobilski gigant zabilježio pad prodaje: Otkrili su i zbog čega

Ono što će vjerovatno najviše izdvojiti ovaj model od sličnih jest njegov izgled. Elementi od ugljikovih vlakana, redizajnirani spojleri i zadnje krilo te fabrička standardna mat siva boja – optički je paket koji je nemoguće ne primijetiti.

Manje promjene uvedene su i u kabinu. Ističu se novi srednji ekran te luksuzno prošivena sjedišta. Zanimljivo, dio serijske opreme je i nešto što na trkaćoj stazi nije toliko uobičajeno – klimatizacijski uređaj.

Ovaj model je i očekivano skuplji od prethodnika, pa će umjesto početne cijene od 409.000 (skoro 800 hiljada KM), koštati (neto, bez poreza i dodataka) 479.000 eura (više od 963 hiljade KM), prenosi Autonet.

Mercedes-AMG GT2 PRO

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije