Jeftina kopija Mercedesa G-Klase: Pogriješili ste, Force Gurkha ne dolazi iz Kine
Ako se spomene kopija nekog poznatog modela automobila, prva asocijacija je Kina, zemlja u kojoj je plagiranje svega i svačega postalo "nacionalni sport". No, Force Gurkha, kopija Mercedesa G-klase, nije proizvod iz najmnogoljudnije zemlje nego indijske kompanije Force Motors u Pithampuru.
Poput G-klase, tako je i Force Gurkha dostupna u kratkoj 3-vratnoj i dugoj 5-vratnoj verziji. Kratka verzija mjeri 3992 mm, s međuosovinskim razmakom 2400 mm, dostupna je s tvrdim ili mekim krovom, i ulazi u indijske poreske olakšice za modele do 4 metra dužine.
Foto: Force Motors
Dugačka verzija ima 35 cm duži međuosovinski razmak, dvoja dodatna vrata i jednake prevjese. Stoga su neke off-road sposobnosti identične – prilazni ugao 39 stepeni, ugao udaljavanja 27 stepeni – dok se ugao kosine razlikuje zbog različitog međuosovinskog razmaka (24 stepena za kratku, 20 stepeni za dugačku verziju).
Bazna motorizacija je 2,6 litarski turbodizelaš (85 KS), spregnut s 5-stepenim manuelnim mjenjačem, pogonom na zadnje ili sva četiri točka s blokadom diferencijala. Uz kratku Force Gurkhu dolazi i top-motorizacija – moderni 2,2 litarski turbodizelaš koji snagu od 140 "konja" prenosi na sva četiri točka.
Foto: Force Motors
Osnovna verzija – kratki Force Gurkha 2.6 4x2 (85 KS) – u Indiji košta 975.000 rupija, odnosno nešto više od 23 hiljade maraka, dok je 5-vratna verzija skuplja 500 KM.
Malo prije nego je svijetom zavladala pandemija virusa COVID-19, početkom februara na sajmu Auto Expo u New Delhiju, predstavljena je i redizajnirana Ghurka koja prednjom maskom još više podsjeća na originalnu G-klasu, ali će vjerovatno malo sačekati ulazak u serijsku proizvodnju.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.