Mini MPV / Fiat 500L: Dotjeran potomak Fiće iz Kragujevca

02. 06. 2017. u 13:00:00 J. M.

Shares: 0

Iako je bilo mnogo špekulacija, čak i sumnji u nastavak proizvodnje Fiata 500L u Kragujevcu, ovaj model će i dalje braniti boje torinskog koncerna u klasi mini MPV vozila.

Narednog mjeseca na tržište stiže dotjerani Fiat 500L, čijoj je promociji u Kragujevcu prisustvovao i prvio čovjek Srbije Aleksandar Vučić.

Iz Fiata navode da je 500L dobio 40 procenata novih dijelova u odnosu na prvobitnu verziju predstavljenu prije pet godina.

Fiat 500L sada ima lice koje jasnije podsjeća na ostale predstavnike porodice 500. U ponudi su klasični Fiat 500L Urban, potom Fiat 500L Wagon s tri reda sjedišta i Fiat 500L Cross (mijenja dosadašnji Fiat 500L Trekking).

Fiat 500L Urban (Foto: Fiat) - Fiat 500L: Dotjeran potomak Fiće iz Kragujevca

Fiat 500L Urban (Foto: Fiat)

Unutrašnjost krase kvalitetniji materijali, novi instrumenti, 7-inčni monitor, moderniji infotainment sistem i bolje mogućnosti povezivanja.

Verzije Urban i Cross, dužine 4,24 metra, raspolažu prtljažnikom zapremine 455-1480 litara. Fiat 500L Wagon je 14 centimetara duži s više prostora za putnike i kofere – od 416 litara (iskorišteno svih sedam sjedišta), preko 638 litara (iskorišteno pet sjedišta), do 1784 litra (preklopljen zadnja dva reda).

Fiat 500L Wagon (Foto: Fiat) - Fiat 500L: Dotjeran potomak Fiće iz Kragujevca

Fiat 500L Wagon (Foto: Fiat)

Fiat ima najveća očekivanja od Cross verzije koja, osim off-road optike, ima i 25 milimetara podignut ovjes te Drive Modus Selector za različite vozne podloge. Pored Normal moda za vožnju po asfaltu tu je i Traction+ koji pri brzinama do 30 km/h aktivira elektronsku blokadu difrencijala na prednjoj osovini.

Fiat 500L Cross (Foto: Fiat) - Fiat 500L: Dotjeran potomak Fiće iz Kragujevca

Fiat 500L Cross (Foto: Fiat)

Paleta motora skoro je neizmjenjena. Bazna motorizacija je 1,4 litarski atmosferski benzinac (95 KS), stepenicu više podignut je 900-kubični 2-cilindrični TwinAir Turbo (105 KS), a najjači otto-motor je 1.4 16V Turbo Jet (120 KS).

U ponudi dizelaša nalaze se Multijet agregati: 1.3 16V (95 KS) i 1.6 16V (120 KS). Vrlo zanimljiva opcija je mali TwinAir Turbo u bivalentnoj verziji Natural Power koja pruža mogućnost vožnje na benzin ili prirodni gas.

Cijena za naše tržište tek treba biti određena, ali će vjerovatno biti niža od 14 hiljada eura koliko za bazni 500L Urban 1.4 16V Popstar traže Fiatovi dileri u zapadnoj Europi.

 

KOMENTARI (1)