Debi Mercedesovog AMG SL43 sa 4 cilindra tehnologijom Formule 1
Mercedes je objavio fotografije i tehničke detalje bazične AMG verzije svog elegantnog rodstera SL klase.
Mercedes-AMG SL43 bukvalno nudi polovinu motora u odnosu na svoju "braću i sestre", s obzirom da umjesto V8 agregata sa dva turbopunjača ima četvorocilindarski motor sa jednim turbom. Naravno, budući da je proizvod AMG-a, to nije tipičan četvorocilindraš. I sigurno nema upola manje snage.
U pitanju je M139 turbo 2.0-litarski četvorocilindarski motor. Ljubitelji Mercedes-Benza već su upoznati ovim motorom, ali dodatna snaga dolazi od jednog električnog turbopunjača.
Osoba iz Banja Luke osuđena na šest godina zatvora zbog obljube kćerke
Tehnologija stiže direktno iz Formule 1, koristeći isti 48-voltni električni sistem koji napaja starter-generator. Ukratko, veoma mali elektromotor u turbo motoru okreće osovinu sve dok ispušni gasovi ne preuzmu kontrolu.
Kao rezultat toga, Mercedes kaže da pogonska jedinica nudi "odličan odziv na gas u čitavom opsegu obrtaja", a istovremeno povećava efikasnost motora.
Šta to u praksi znači za vozača? Četvorocilindarski motor SL43 razvija 381 KS (280 kW) pri 6.750 o/min. Što se tiče obrtnog momenta, na raspolaganju je 480 Nm, počevši od 3.250 o/min, pa sve do 5.000 obrtaja.
Sistem starter-generator obezbjeđuje dodatnih 14 KS (10 kW), u kratkim vremenskim periodima, što, tehnički, Mercedes-AMG SL43 čini "lakim" hibridom.
Za prijenos snage na zadnje točkove odabran je poznati 9-stepeni MCT automatik.
Ukoliko stisnete gas do kraja, SL43 će ubrzati 0-100 km/h za samo 4,9 sekundi, prije nego što dostigne maksimalnih 275 km/h.
Možda ima samo jedan turbo punjač, samo polovinu broja cilindara i upola manju zapreminu u odnosu na svoje "mišićave" srodnike, ali svakako nema upola slabije performanse.
Cijena i datum početka prodaje Mercedesa-AMG SL43 biće objavljeni naknadno.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.