Debi Mercedesovog AMG SL43 sa 4 cilindra tehnologijom Formule 1
Mercedes je objavio fotografije i tehničke detalje bazične AMG verzije svog elegantnog rodstera SL klase.
Mercedes-AMG SL43 bukvalno nudi polovinu motora u odnosu na svoju "braću i sestre", s obzirom da umjesto V8 agregata sa dva turbopunjača ima četvorocilindarski motor sa jednim turbom. Naravno, budući da je proizvod AMG-a, to nije tipičan četvorocilindraš. I sigurno nema upola manje snage.
U pitanju je M139 turbo 2.0-litarski četvorocilindarski motor. Ljubitelji Mercedes-Benza već su upoznati ovim motorom, ali dodatna snaga dolazi od jednog električnog turbopunjača.
Donesena odluka: Odgođene dvije utakmice Premijer lige Bosne i Hercegovine
Tehnologija stiže direktno iz Formule 1, koristeći isti 48-voltni električni sistem koji napaja starter-generator. Ukratko, veoma mali elektromotor u turbo motoru okreće osovinu sve dok ispušni gasovi ne preuzmu kontrolu.
Kao rezultat toga, Mercedes kaže da pogonska jedinica nudi "odličan odziv na gas u čitavom opsegu obrtaja", a istovremeno povećava efikasnost motora.
Šta to u praksi znači za vozača? Četvorocilindarski motor SL43 razvija 381 KS (280 kW) pri 6.750 o/min. Što se tiče obrtnog momenta, na raspolaganju je 480 Nm, počevši od 3.250 o/min, pa sve do 5.000 obrtaja.
Sistem starter-generator obezbjeđuje dodatnih 14 KS (10 kW), u kratkim vremenskim periodima, što, tehnički, Mercedes-AMG SL43 čini "lakim" hibridom.
Za prijenos snage na zadnje točkove odabran je poznati 9-stepeni MCT automatik.
Ukoliko stisnete gas do kraja, SL43 će ubrzati 0-100 km/h za samo 4,9 sekundi, prije nego što dostigne maksimalnih 275 km/h.
Možda ima samo jedan turbo punjač, samo polovinu broja cilindara i upola manju zapreminu u odnosu na svoje "mišićave" srodnike, ali svakako nema upola slabije performanse.
Cijena i datum početka prodaje Mercedesa-AMG SL43 biće objavljeni naknadno.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.