Borgward BX7 TS Limited Edition: Premium Kinez njemačkog porijekla šokirao cijenom
Christian Borgward, unuk osnivača Carla F.W. Borgwarda, zajedno sa svojim poslovnim partnerom Karlheinz L. Knösseom, obnovio je 21. maja 2008. u švicarskom Luzernu firmu Borgward AG.
Pošto nisu imali resursa za razvoj i proizvodnju automobila, Borgward i Knösse su prava na komercijalno korištenje imena Borgward u martu 2014. prodali kineskoj kompaniji Beiqi Foton Motor.
Na međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu u septembru 2015. Foton je predstavio Borgward BX7, a u martu naredne godine u Ženevi je otkriven manji BX5.
Foto: Borgward
Ovih dana je na njemačkom tržištu počela prodaja vrhunskog modela – Borgward BX7 TS Limited Edition – koji je sušta suprotnost kineskim automobilima na koje smo navikli.
Lijep, moderan, tehnički napredan i skup! Limitirana edicija BX7 u Njemačkoj košta čak 44.200 eura čime zalazi na teren premium konkurenata!
Zauzvrat se dobije dopadljiv SUV dužine 4,715 metara koji pomalo podsjeća na Porsche Cayenne, a nakrcan je luksuznom opremom.
Foto: Borgward
Limited Edition donosi u seriji panoramski stakleni krov, ksenonske farove i LED dnevna svjetla, hands-free otključavanje i pokretanje motora, specijalnu mat-sivu boju karoserije, 18-colske alumunijske felge, kontrolu pritiska u gumama, vozačke asistente nadgledanja mrtvog ugla i upozorenja na umor, dvozonski klima-automatik, kožni enterijer, ambijentalno osvjetljenje unutrašnjosti…
Posebno poglavlje je CARL Connect Online-Infotainment sistem koji uključuje 12,3-colski touchscreen displej s navigacijom, smartphone aplikaciju, 4G sistem, Hi-Fi s 10 zvučnika, kameru s 360-stepenom projekcijom vozila, parking asistent s trajektorijom…
Foto: Borgward
Za pogon je zadužen 2,0 litarski turbobenzinac koji snagu od 224 "konja" prenosi na sva četiri točka preko 6-stepenog automatskog mjenjača. Borgward BX7 ubrzava u 9,4 sekunde do 100 km/h, razvija maksimalnih 208 km/h, a u prosjeku troši 8,9 litara na 100 km.
Borgward Group AG, koji ima sjedište u Stuttgartu, zaključio je strateško partnerstvo s njemačkim servisnim gigantom ATU koji će u 577 radionica održavati najprestižniji kineski automobil na europskim tržištima.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.