Ako kupujete novi auto razmislite o boji: Krivim odabirom mogli biste izgubiti puno novca
Ako kupujete novi automobil jedan od važnijih odabira je boja.
Kupci u Europi već desetak godina nisu previše maštoviti. Oko 75 posto novih prodanih automobila prošle je godine bilo u nijansama sive, srebrne, crne i bijele, sve ostale boje drže samo oko 25 postio tržišta, a među njima su najpopularnije nijanse plave i crvene. Svijet automobila trenutno baš i nije šaren.
Razlog velike popularnosti neutralnih boja je da gotovo svi poslovni kupaci biraju isključivo takve boje, dok privatni kupci igraju na sigurno, piše Autoklub.hr.
Oglasio se rođak Mirze Tucakovića za kojim se traga na Bjelašnici: "Zašto iznosite neistine?"
Audi e-tron: Luksuz i budućnost elektromobilnosti u Bosni i Hercegovini
Naime, istraživanje koje je proveo njemački oglasnik mobile.de pokazalo je da boja automobila može imati i te kakvu ulogu u vrijednosti rabljenog automobila prilikom prodaje.
Ovisno o boji, automobil može biti i do 27 posto manje vrijedan od prosjeka, ali i do 13 posto vredniji od prosjeka. Najsigurniji izbor su upravo boje koje se najviše biraju kod novih automobila, siva, crna i bijela. Srebrna više nije popularna te je među najvećim gubitnicima. Veselije boje, gotovo u pravilu, su na gubitku. Iznimka je žuta boja koja je rijetka, ali je trenutno posebno popularna na sportskim autima kojima diže vrijednost te narančasta boja koja je u trendu.
U nastavku donosimo popis na kojem je prikazano koliko automobil određenih boja gube ili dobivaju na cijeni u odnosu na prosjek cijene svih automobila.
Ljubičasta -27,2 posto
Srebrna -25,0 posto
Zlatna -23,1 posto
Ostale boje -22,2 posto
Crvena -11,5 posto
Plava -9,8 posto
Zelena -1,3 posto
Narančasta +5,4 posto
Bijela +5,9 posto
Crna +9,5 posto
Siva +9,7 posto
Žuta +13,3 posto
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.