Zapelo na realizaciji: Modeli Lade koji nisu ušli u serijsku proizvodnju

Radiosarajevo.ba
Zapelo na realizaciji: Modeli Lade koji nisu ušli u serijsku proizvodnju
/ Lada Oka 2 (Foto: AvtoVAZ)
Najveći sovjetski (danas ruski) automobilski proizvođač AvtoVAZ ima dugu historiju zanimljivih studija.

Čak i u vrijeme komunizma inžinjeri iz Togliattija bili su prilično kreativni, ali njihove ideje nisu zaživjele u praksi. Pogledajte neke zanimljivije studije Lade.   

Čabaruška

Krajem '60-ih godina glavni konstruktor AvtoVAZ-a V.S. Solovljev inicirao je razvoj sovjetskog automobila. Napravljena su tri prototipa prije nego je 1972. godine ideju razradio Jurij Danilov. On je konstruirao VAZ-1101 koji je pokretao 900-kubični motor snage 50 konja. Automobil je nazvan Čeburaška, ali nije ušao u serijsku proizvodnju. Razlog? "Nismo ni planirali proizvodnju nego smo učili kako ne treba raditi", rekao je jedan od čelnika AvtoVAZ-a.

Lada Čabaruška (Foto: AvtoVAZ) - Zapelo na realizaciji: Modeli Lade koji nisu ušli u serijsku proizvodnju

Lada Čabaruška (Foto: AvtoVAZ)

VAZ-3E1101

Dopadljivi automobil s prednjim pogonom nastao je 1976. godine na tragu uspjeha VW Golfa. Za pogon je koristio 1,1 litarski motor snage 55 KS. Dizajner Igor Galčinski, koji je kreirao ovaj model, prešao je ukrajinski ZAZ i sa sobom ideju koju će deceniju kasnije utjeloviti kroz model ZAZ Tavria.

VAZ-3E1101 (Foto: AvtoVAZ) - Zapelo na realizaciji: Modeli Lade koji nisu ušli u serijsku proizvodnju

VAZ-3E1101 (Foto: AvtoVAZ)

Lada 1600 by Porsche

I prije nego su učestvovali u razvoju Lade Samare inžinjeri Porschea pomagali su kolegama u Togliattiju. Njihovih ruku djelo je luksuzno-sportska verzija Lade 1500/1600 (VAZ-2103), nastala sredinom '70-ih.

Lada 1600 by Porsche (Foto: AvtoVAZ) - Zapelo na realizaciji: Modeli Lade koji nisu ušli u serijsku proizvodnju

Lada 1600 by Porsche (Foto: AvtoVAZ)

VAZ-2151

Na bazi klasične Lada Nove (Rive) početkom ovog milenija nastao je prototip VAZ-2151. Dopadljivi karavan imao je pogon na zadnje točkove, prednji ovjes McPherson, a za pogon je koristio 1,7 litarski benzinac iz terenca Niva. Od proizvodnje se odustalo zbog i dalje zadovoljavajućeg interesa kupaca za karavanskom Novom te činjenice da bi uvođenje novog modela tražilo prevelika sredstva.

VAZ-2151 (Foto: AvtoVAZ) - Zapelo na realizaciji: Modeli Lade koji nisu ušli u serijsku proizvodnju

VAZ-2151 (Foto: AvtoVAZ)

Lada Oka 2

Druga generacija Lada Oke ugledala je svjetlo dana 2003. godine. U nosu se nalazio 750-kubični 2-cilindrični benzinac (33 KS). Napravljena su četiri prototipa prije nego je projekt zaustavljen.

Lada Oka 2 (Foto: AvtoVAZ) - Zapelo na realizaciji: Modeli Lade koji nisu ušli u serijsku proizvodnju

Lada Oka 2 (Foto: AvtoVAZ)

.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije