Za ovu "jedinicu" niste čuli: Elektro-Golf I dao je impuls 1976.

Radiosarajevo.ba
Za ovu "jedinicu" niste čuli: Elektro-Golf I dao je impuls 1976.
/ Foto: Volkswagen
U trenutku kada je predstavljena obnovljena sedma generacija VW Golfa, u čijoj paleti se nalazi i električna verzija, u Volkswagenu su se podsjetili strujom pogonjenog praoca najprodavanijeg europskog automobila.

To je Elektro-Golf I za kojeg je čuo malo koji ljubitelj automobila. Konstruiran je 1976. godine dok se Europa još oporavljala od naftne krize izazvane Jomkipurskim ratom Izraela i koalicije arapskih zemalja (1973).

Umjesto 4-cilindričnog benzinskog, inženjeri Volkswagena ugradili su u Golf "jedinicu" istosmjerni električni motor snage 20 kW (27 KS). Napajala su ga teške olovne baterije smještene u podnicu prtljažnika, a u Wolfsburgu su imali vizionarsku ideju otvaranja stanica za punjenje po cijeni od 50 feninga po satu.

Pet godina kasnije (1981) napravljena je mala serija od 25 primjeraka VW Golfa CitySTROM. Ovaj model, konstruiran je na zahtjev energetske kompanije RWE, a imao je voznu autonomiju od 60 kilometara.

Do 1986. godine Volkswagen je eksperimentirao s različitim konfiguracijama elektromotora i baterija da bi potom električni Golf otišao u muzej. Oživljen je tri decenije kasnije s e-Golfom "sedmicom"…

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije