Pogledajte koji je sada najpopularniji model Volkswagena: Mnogi su se iznenadili
Volkswagenov SUV sada je najprodavaniji model njemačke automobilske kompanije.
Dakle, oprostimo se od Golfa kao automobila koji ste uvijek smatrali vrhuncem marke Volkswagen i umjesto toga dočekajmo novi, treći Volkswagen Tiguan. Navodno je VW prodao 7.5 miliona ovih vozila od 2007. godine, a automobil "trenutno je najuspješniji VW model širom svijeta".
Dakle, puno je stvari koje ovise o ovom automobilu, zbog čega nam Volkswagen kaže da sada vozi na platformi MQB evo koja bi trebala "unaprijediti Tiguan u praktički svakom području". Pa, bolje je unaprijediti nego ga pogoršati u gotovo svakom području. Iako ćemo uskoro doći do ekrana.
Sestra preminule Džejle Drapić u teškom stanju zbog zuba: 'Liječila se kod istog stomatologa'
Prvo, motori. Tu je revidirani plug-in hibridni pogon koji dolazi s novom baterijom kapaciteta 19.7 kWh, sposobnom da održava Tiguan u potpuno električnom režimu vožnje do 62 milje (100 km). To je upareno s 1.5-litarskim četverocilindričnim turbo benzinskim motorom koji proizvodi malo više od 200 KS ili malo manje od 270 KS. Kombinirano, VW tvrdi da Tiguan eTSI može preći 621 milju (999 km) na jednom punjenju.
Još dva blaga hibrida pridružuju se borbi - s istim 1.5-litarskim četverocilindričnim motorom - omogućavajući 126 KS i 147 KS, zajedno s parom 2.0-litarskih turbobenzinskih motora (200 KS / 260 KS) i parom 2.0-litarskih turbodizela. Zanimljiv izbor. Benzinci dolaze s pogonom na četiri točka, hibridi su prednji pogon, a dostupni su i šest i sedmostepeni DSG mjenjači.
Audi i Volkswagen će koristiti vještačku inteligenciju u svrhu kontrole kvaliteta
Nova platforma, prema VW-u, omogućava nadograđenu kontrolu šasije koja sada dobiva "volan dinamikom vozila" sposoban za bolju optimizaciju e-diferencijala i amortizera. Glavna karakteristika? "Karakteristike upravljanja su neutralnije, stabilnije, okretnije i preciznije".
Volkswagen je također uveo puno više ekrana, možda jedini aspekt gdje se VW odmaknuo od cijelog "unaprijediti Tiguan u praktički svakom području", zavisi od vašeg afiniteta prema tim stvarima. Nestao je integrirani ekran/fizički instrumenti drugog generacijskog automobila, i dolazi ekvivalent automobila IMAX kinu.
Tu je standardni infotainment ekran od 12.9 inča smješten sredinom (s opcijom za povećanje na 15 inča), koji se pridružuje digitalnom vozačkom ekranu od 10.25 inča, ravnijeg dizajna i manje osjetljivog na odsjaj, što znači da ne mora biti smješten unutar "binnacle".
Naravno, to nije jedina promjena unutra. Tu je multifunkcionalni volan (izgleda s pravim tipkama), veća centralna konzola, nova sjedišta, HUD (Head-Up Display), i naravno više prostora i bolji materijali.
VW kaže da je prednji kraj novog Tiguana viši nego prije kako bi imao "veću prisutnost", iako se pohvaljuje boljim koeficijentom otpora zraka. Glatkiji je i aerodinamičniji, iako definitivno izgleda nepotrebno ljut zbog nečega. Tu su i druge suptilne promjene na silueti novog automobila, VW koristi riječi poput "sportski", "mišićav" i "snalažljiv". Dostupni su i novi točkovi od 17 do 20 inča.
Zaista, takva raznolikost leži u osnovi SUV strategije VW-a, proizvođač automobila nas podsjeća kako se ovaj novi Tiguan uklapa u njegovu ogromnu flotu velikih automobila: tu su T-Cross, ID.4, ID.5, Touareg, Taigo, T-Roc i T-Roc Cabrio. A drugdje u svijetu možete pronaći stvari poput Atlasa, Tayrona i ID.6, piše Top Gear.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.