Kakav maler: Slupao Ferrari vrijedan više od tri miliona dolara

0
Radiosarajevo.ba
Kakav maler: Slupao Ferrari vrijedan više od tri miliona dolara
Foto: Il Piacenza / 'Slupani' Ferrari 275 GTB

Vozač izuzetno rijetkog Ferrarijevog klasika 275 GTB imao je nesreću da izgubi kontrolu nad skupocjenom mašinom u najnepovoljnijem trenutku, nakon čega je izletio s puta u blizini mesta San Rocco al Porto, na sjeveru Italije.

Do udesa je došlo 19. oktobra, a kako izvještava IlPiacenza, 60-godišnji vozač krenuo je Ferrarijem iz obližnjeg tržnog centra, da bi njegov automobil ubrzo sletio sa puta, skliznuvši u ogradu.

Detalji o tome kako se sve tačno dogodilo nisu dostupni, osim što je vozač iz nekog razloga izgubio kontrolu nad vozilom. S obzirom da se sve dogodilo u jutarnjim satima i da smo već u drugoj polovini oktobra, djelimično vlažan kolovoz mogao bi biti jedan od "krivaca" za ovu nezgodu.

BHmeteo objavio prognozu za naredni period: Uživajte u suncu - evo kad se vraćaju kiša i grmljavina

BHmeteo objavio prognozu za naredni period: Uživajte u suncu - evo kad se vraćaju kiša i grmljavina

Vozač je mjesto nesreće napustio bez povreda, ali Ferrari je loše prošao. Oštećenja su jasno vidljiva na blatobranu kao i na prednjem dijelu automobila, a nedostaje i poklopac desnog fara.

L’incidente tra San Rocco al Porto e Piacenza, illeso l’automobilista

Posted by IlPiacenza on Thursday, October 19, 2023

Dobra vijest za vlasnika je da automobil barem izgleda tako da bi mogao da se popravi i vrati u vozno stanje. Ali to neće biti nimalo lako niti jeftino s obzirom da je riječ o rijetkom modelu iz 60-ih, čija cijena danas bez problema prelazi 3 miliona dolara (5,5 miliona KM).

Ferrari 275 GTB se proizvodio u periodu 1964-66, a u to vrijeme iz fabrike je izašlo manje od 500 primjeraka. Nasljednik kultnog modela 250 GTO, 275 GTB je bio prvi Ferrari projektovan za vožnju po putu koji je imao mjenjač montiran pozadi i nezavisno zadnje vješanje.

Ispod haube je 3.3 litarski V12 kao posljednja iteracija Colombo motora, koji je na proizvodio više od 320 konjskih snaga u formatu s četiri bregaste osovine.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije