IAA: Kako njemački proizvođači automobila reaguju na kineski utjecaj na tržište?

/ Komentari (1)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

Kina proizvodi 951 TWh ( terrawatt-hours) godišnje

Prvo su svi bili za električna auta, sada hoće da ukinu električna auta i da se vrate na prljava fosilna goriva jer su skontali da će propasti petrodolar. Njemačka pogubljena glede energije, ugasili nuklearne termoelektrane sada otvaraju termoelektrane na ugalj jer nemaju dovoljno energije i sve im je skuplja struja. Kina je gigant u proizvodnji struje i struja im je jeftina. Zato su i ekonomska super sila. Po proizvodnji struje Kina je na 1 mjestu, USA na drugom, Indija na 3, Rusija na 4 a Japan na 5 mjestu, a Njemačka na 10 mjestu.

/ Najnovije