Da li je došao kraj ere Golfova? Evo šta o svemu kažu u Volkswagenu

0
Radiosarajevo.ba
Da li je došao kraj ere Golfova? Evo šta o svemu kažu u Volkswagenu
Foto: Volkswagen / Golfovi

Jedan od najpopularnijih kompaktnih automobila na svijetu VW Golf vjerovatno neće dobiti nasljednika.

Razlog: rastući troškovi vezani za razvoj vozila s unutrašnjim sagorijevanjem kao i sve strožiji propisi o emisiji ispušnih gasova.

Izvještaj njemačke publikacije Velt prošlog mjeseca sugerisao je da bi trenutna osma generacija VW Golfa mogla biti posljednja.

Porodica iz BiH uzgaja jedino povrće koje se ničim ne tretira: 'Kad se sve sabere, isplati se'

Porodica iz BiH uzgaja jedino povrće koje se ničim ne tretira: 'Kad se sve sabere, isplati se'

Kako je izjavio Thomas Schafer, izvršni direktor VW-a, električna vozila su bolji izbor u manjim klasama kao što su kompakt, jer će uskoro biti pristupačniji od modela s unutrašnjim sagorijevanjem.

Volkswagen električna vozila predstavljena u Neumu na Savjetovanju BH Komiteta CIGRE

Volkswagen električna vozila predstavljena u Neumu na Savjetovanju BH Komiteta CIGRE

"Još ćemo morati da vidimo da li je vrijedno razvijati novo vozilo koje neće trajati punih sedam ili osam godina kao ranije", dodajući da bi takav potez bio "izuzetno skup".

Izvršni direktor je priznao da rade na preuređenju aktuelnog Golfa, ali je rekao da će se o sudbini modela odlučiti u narednih dvanaest mjeseci.

Moguća propast Golfa ne zvuči tako iznenađujuće kada se uzme u obzir da su se zemlje EU složile da prodaju samo vozila s nultom emisijom od 2030. godine.

Međutim, ovo je u suprotnosti sa prethodnom najavom VW-a u martu 2021. godine, potvrđujući nove generacije za Golf, T-Roc, Tiguan i Passat prije nego što brend pređe na vozila samo na električni pogon za 8 godina.

Automobilski div zaustavlja proizvodnju u Rusiji i prekida izvoz

Automobilski div zaustavlja proizvodnju u Rusiji i prekida izvoz

Trenutna generacija Golfa predstavljena je 2019. godine i zasnovana je na najnovijoj verziji modularne MKB arhitekture. To znači da bi sa faceliftingom 2023. ili 2024. životni ciklus Golfa 8 mogao da se produži do 2028.

Do tada će električne opcije vjerovatno biti znatno jeftinije nego danas zahvaljujući jeftinijim baterijama, što bi potencijalno učinilo alternative na sagorijevanje u kompaktnom segmentu zastarjelim.

Govoreći o rastu troškova u eri Euro 7 regulacije emisija, Thomas Schafer je rekao da se očekuje da će cijene vozila sa tradicionalnim pogonom porasti za 3.000 do 5.000 eura, jer će morati da integrišu sofisticirane ispušne sisteme, piše B92.

Novi šef Volkswagena  je rekao:

"S malim automobilom ovi dodatni troškovi se teško mogu nadoknaditi. Dakle, početna mobilnost s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem biće znatno skuplja“, dodajući da je "individualna mobilnost osnovna potreba i da mora ostati ostvariva u budućnosti".

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije