Europska unija od četvrtka uvodi carine za električna vozila iz Kine
/ Komentari (4)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
A zaštita okoline ? Smanjenje CO2 ? Pa gdje su sada oni iz Stranke Zelenih koji su govorili da su električna auta i vjetrenjače budućnost planete ? Zatvorili sve nuklearke u Njemačkoj i sada lože ugalj a ratovi se vode oko nafte i prirodnog gasa.
Kina uvodi carine 35% na vozila iz EU. Samo da napomenem Kinesko tržište je 5 puta veće od EU i glavna je izvozna destinacija za Njemačka auta. Uskoro se zatvaraju Volkswagen fabrike u EU potom ide Škoda i Seat. Italijanska auto industrija je davno propala.
Ne samo na vozila nego na svu kinesku robu dici carinu za 80%.
Neće im ni carine pomoći Volkswagenu. Jednostavno ne može Njemačka ništa više napraviti da je jeftino i kompetitivno jer im je energija u kojoj inače oskudijevaju preskupa.