Dizel motori još uvijek traženi: Ovo su najjeftiniji novi automobili u susjedstvu
U 2022.godini prodato je 8962 dizelaša u Hrvatskoj, što je 20,3 posto svih kupaca.
Najviše su ih isporučili Škoda, Volkswagen i Dacia. Riječ je o novim autima s dizelskim motorima, naravno. Ipak postepeno odlaze sa scene i kupci na tržištima tradicionalno skloni ovoj vrsti motora, u koje spada i hrvatsko, sve više žale za idejom motora kojima je popularnost donijela, prije svega, manja potrošnja u odnosu na benzince.
Dizelaši su u startu skuplji od benzinaca, skuplje im je i održavanje, ali činjenica o manjoj potrošnji mnogima je privlačnija od ostalih troškova. Dolaskom hibrida na tržište, udio dizelaša na tržištu danas se sveo na samo 20 posto.
Kosovska policija negira da je prešla granicu sa Srbijom
Ne tako davno dizel motori su činili blizu 60 posto ukupnog tržišta automobila. Uzrok nije manja potražnja, već drastično srezana ponuda dizelskih modela, ali i drugi, u prošlosti nepostojeći faktori: cijena dizela danas je veća od cijene benzina, a potrošnja modernih benzinaca nije više drastično veća od dizelaša.
Zbog te činjenice urađena je analiza tržišta u cilju pronalaženja TOP 10 najjeftinijih dizelaša u Hrvatskoj. Rezultate analize vam donosimo u nastavku.
1. Renault Clio 1.5 dCi
18.690 eura (36.529 km)
Najjeftiniji je dizelaš na tržištu, jedini se nudi za manje od 20.000 eura (39.091 KM). Aktuelni Clio u prodaji je od 2019., a njegov 20-ak godina poznat motor važi za jednog od najboljih malih dizelaša.
2. Citroen C3 1.5 BlueHDi
20.190 eura (39.461 KM)
Originalne dizajnerske ideje i poznata Citroenova udobnost vožnje upotpunjeni su dobrim dizelskim motorom. Sadašnji C3 na tržištu je od kraja 2016., a redizajn mu je napravljen 2020. godine
3. Dacia Duster 1.5 dCi
20.750 eura (40.561 KM)
Sadašnji model u prodaji od 2018. jedini je SUV u ovom izvedbi Dacie. Izdržljiv i s Renaultovim dizel motorom štedljiv. Najprodavaniji je auto privatnim kupcima u 2022.
4. Opel Corsa 1.5 D
21.920 eura (42.848 KM)
Sadašnja generacija puštena je u prodaju početkom 2020. godine Corsa ima motor jednak onome u Citroenu C3 i Peugeotu 208
5. Peugeot 208 1.5 BlueHDi
22.460 eura (43.897 KM)
"Mali šarmer" ima identičan motor kao C3 i Corsa. Međutim, prema tvorničkim navodima ima najmanju potrošnju, za oko pola litre manju od Citroena i Opela
6. Seat Leon 2.0 TDI Evo
23.655 eura (46.231 KM)
"Golf na španski način" najjeftiniji je dizelaš kompaktne klase. Odlična, nova generacija poznatog, dosta velikog dizelskog motora jako malo troši, a daje uvjerljive performanse.
7. Kia Ceed 1.6 CRDi
23.799 eura (46.500 KM)
Korejsko viđenje Golf-klase odlično je prihvaćeno, a važna karika je štedljiv dizelski motor. U prodaju je upravo krenuo redizajnirani Ceed, dizelaš s najdužom garancijom na ovoj listi.
8. Citroen C3 Aircross 1.5 HDi
23.915 eura (46.726 KM)
Štedljiv dizelski motor malog, maštovitog crossovera iz 2017., a redizajniranog 2021. godine jednak je kao u standardnom C3, 208-ici i Corsi, ali ovdje je snažniji za sedam konjskih snaga.
9. Fiat Tipo 1.6 Multijet
24.275 eura (47.419 KM)
Vrlina 2021. godine redizajniranog i u svim segmentima bitno poboljšanog Tipa je i vrlo ekonomičan, izdržljiv motor. Ima najveći okretni moment u društvu 10 najjeftinijih dizelaša.
10. Renault Megane 1.5 BluedCi
24.290 eura (47.451 KM)
Odličan dizelski motor, jednak kao u Dusteru i 15 konja jači nego u Cliju, ugrađuje se u više modela Renaulta i Dacije. Štedljiv je i vrlo izdržljiv.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.