Strašan snimak otkriva posljednje trenutke pilota: Pruža ruku ka panelu, a onda je uslijedio udar
Više od sedam dana prošlo je od tragične avionske nesreće u Južnoj Koreji, u kojoj je život izgubilo 179 putnika, a uzrok nesreće na letu 7C2216, južnokorejske low-cost kompanije "Jeju Air", još uvijek nije otkriven. Avion je prilikom slijetanja na aerodrom udario u zid.
Danas su južnokorejske vlasti prebacile oštećenu crnu kutiju američkim kolegama za daljnje istraživanje. I dok istraga traje, na internetu se pojavila snimka koja navodno prikazuje posljednje trenutke pilota u kokpitu, koji su se trudili da spriječe nesreću.
Na snimci, koja je postala viralna pod nazivom "Poslednji trenuci pilota", vidi se kako jedan od pilota pokušava dohvatiti kontrolu dok avion velikom brzinom udara u betonski zid, raspadajući se u plamenu.
Stigao je remake jednog od najboljih horora svih vremena: Spremite se za jezivu noćnu moru
"Do posljednje sekunde, on je pružio ruku ka konzoli. Mislim da je uradio najbolje što je umio", napisao je autor snimka.
List The Korea Times piše da je ovaj video probudio snažnu emociju gledalaca. Mnogi su izrazili saosjećanje zbog stravičnog straha i očaja koji je pilot sigurno osjećao, vjerovatno svjestan da će avion udariti u zid i da će vrlo vjerovatno svi poginuti. Drugi su uvjereni da je uložio svu hrabrost da pokuša da umanji udar i tako sve spasi.
"Savršeno je teško sletio na donji dio aviona, da bi se iznenada našao suočen sa betonskim zidom. Zamišljajući njegove misli u tim posljednjim trenucima, suze mi oči", napisao je jedan korisnik. Drugi je rekao: "Gledeći zid kako se približava dok avion nastavlja da klizi... strah i bespomoćnost su sigurno bili nezamislivi.
Ministarstvo za zemljište, infrastrukturu i transport Južne Koreje saopštilo je da - ako se oba motora pokvare - hidraulički sistemi mogu da zakažu, što potencijalno utiče na stajni trap.
"Međutim, u slučaju potpunog kvara sistema, postoji ručna poluga koja se može koristiti", rekao je zvaničnik ministarstva.
Vazduhoplovci su sumnjali da su piloti vjerovatno pribjegli ručnoj kontroli tokom pada aviona. Jeong Jun-sik, profesor letačkih operacija na univerzitetu Kvandong, objasnio je u intervjuu za CBS da takvi scenariji zahtijevaju ogroman fizički napor.
"Ako oba motora pokvare i hidraulički sistemi ne rade, pilot mora da se osloni na ručnu kontrolu preko kabla. To zahtjeva znatnu snagu, a moguće je da su kapetan i prvi oficir zajedno radili na komandama", rekao je Jeong Jun-sik.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.