Savjetnik Volodimira Zelenskog: 'Luksuz bolje miriše kad je natopljen krvlju, zar ne Louis Vuitton?'
Saradnik Volodimira Zelenskog optužio je francusku modnu kuću Louis Vuitton da je 'natopljena krvlju' nakon što je objavljena reklama na kojoj su, kako tvrdi, boje ruske zastave i zloglasni znak 'V'.
Ruska vojska koristi to 'V' kao simbol koji označava 'snagu i istinu', dok slovo 'Z' označava pobjedu, objasnilo je svojedobno rusko ministarstvo odbrane.
Na otvaranju modne revije u Parizu u ponedjeljak, prikazana je reklama Louisa Vuittona na čijem se početku odmata velika zastava u plavoj, crvenoj i bijeloj boji, a istaknuto je i slovo V'.
Pogledajte dokumentarni serijal 'Branko Mikulić': Političar koji je bio ispred svog i našeg vremena
Iako boje označavaju francusku trobojnicu, a slovo 'V' predstavlja Vuitton, Mihajlo Podoljak, prozvao je francusku modnu kuću da svojom reklamom aludira na rusku zastavu te na simbol koji koristi ruska vojska, piše Telegraph.
'Modna kuća usmjerena je na nove ruska bogataše pa se odlučila javno poigrati simbolima agresije', rekao je Podoljak u objavi na Twitteru.
'Luksuz bolje miriše kad je natopljen krvlju, zar ne Louis Vuitton', zapitao se Podoljak na ovoj platformi.
Bomba u modnom svijetu: Poznati pjevač je novi kreativni direktor modne kuće Louis Vuitton
Louis Vuitton nije odgovorio na zahtjeve za komentar.
Dok su neki reklamu Vuittona nazvali neosjetljivom, mnogi su ukazali na činjenicu da se ista zastava vijori iznad prodavnice kompanije u Parizu bar od 2014. i da Louis Vuitton koristi logotip u obliku slova ‘V‘ još od 1901., kao što se može vidjeti na torbama tog modnog brenda koje se čuvaju u muzeju.
Iako su francuska i ruska trobojnica doista slične, zastava Louisa Vuittona koristi raspored plavih, crvenih i bijelih okomitih pruga kao na francuskoj zastavi. S druge strane, ruska zastava ima bijelu prugu na vrhu, plavu u sredini i crvenu na dnu.
Malo je toga što bi ukazivalo na to da Louis Vuitton ruske nove bogataše cilja više nego druge velike modne marke. Međutim, Loro Piana, luksuzna talijanska marka u vlasništvu LVMH-a, sasvim je slučajno postala omiljeni brend Vladimira Putina. Nosio je jednu od njihovih pernatih jakni od 11.000 € (oko 21 653 KM) na masovnom, pro-ratnom skupu na stadionu u Moskvi prošle godine.
Prošlog marta Louis Vuitton se također suočio sa sličnim valom kritika zbog svoje kolekcije nakita, a neki su rekli da bi se LV Volt mogao protumačiti kao izraz podrške Rusiji. Motiv bi trebao prikazivati munju, ali neki su sugerirali da je previše sličan slovu ‘Z‘ koje se koristi za označavanje ruskih borbenih vozila.
Inače, Louis Vuitton je bio među prvim velikim modnim brendovima koji su se povukli s ruskog tržišta nakon što je Moskva u februaru 2022. započela invaziju na Ukrajinu, piše Jutarnji.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.