Ovo je novi saobraćajni znak u Francuskoj, ako ga ignorišete dobit ćete kaznu od 260 maraka
Planirate li automobilom putovati kroz Francusku, pripazite dobro na novi saobraćajni znak, inače vam prijeti masna kazna.
Francuska je uvela novi saobraćajni i znak – bijeli romb na plavoj podlozi – a kazna za njegovo ignorisanje iznosi 135 eura (263 marke).
Novi znak označava posebni vozni trak na lijevoj strani ceste i namijenjen je za vozila s najmanje dva putnika (automobili, motocikli...), vozila s naljepnicom s nultom emisijom (npr. električni automobili), taksije (čak i bez putnika) autobuse i drugi javni prijevoz.
Sestra preminule Džejle Drapić u teškom stanju zbog zuba: 'Liječila se kod istog stomatologa'
U nekim slučajevima, traka je rezervisana samo u određeno doba dana.
To je naznačeno paljenjem znaka u određeno vrijeme ili dodatnim znakom s vremenskim okvirom u kojem se pravilo mora poštivati.
Znate li šta znače ovi saobraćajni znakovi koji zadaju glavobolje mnogim turistima?
Posebne kamere za kontrolu brzine nadziru i poštivanje pravila. Cilj nove uredbe jest smanjiti zagađenje okoliša. To se želi postići smanjenjem broja vozila na cestama povećanjem zajedničkog korištenja automobila. Ove kamere za brzinu već su uvedene u gradovima kao što su Lyon i Grenoble kako bi otkrile broj putnika u vozilu.
Kako prenosi faz.net, predviđena je dvofazna isplata premije. Svako ko nudi vožnju na online platformi kao što je BlaBlaCar u početku će dobiti 25 eura (48,77 maraka). Ako se u roku od tri mjeseca doda još najmanje devet oglasa, za zajednički prijevoz bit će isplaćeno dodatnih 75 eura (146,31 marku). Ponuda se odnosi na rute do 80 kilometara te je prvenstveno namijenjena putnicima koji su do sada redovito putovali sami u vozilima. Zajednički prijevoz trebao bi uštedjeti milione tona ugljikovog oksida, ističu u francuskoj vladi.
Većina vozača ne zna: Šta predstavlja ovaj saobraćajni znak?
"Carpooling je vrlo učinkovita poluga za trajno smanjenje potrošnje goriva u našoj zemlji. To je prednost za kupovnu moć i za klimu. Zaposlenik koji svaki dan putuje do svog radnog mjesta udaljenog 30 kilometara može tako uštedjeti gotovo 2000 eura godišnje (3901,17 maraka)", rekla je francuska ministrica energetike Agnès Pannier-Runacher.
Prema njenim riječima, ako uspiju povećati broj korisnika zajedničkog prijevoza sa sadašnjih 900.000 na tri miliona dnevno, time bi se svake godine uštedjelo 4,5 miliona tona ugljenovog oksida, piše Vecernji.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.