Drama na Jadroliniji: Trajekt se 40 minuta vrtio u krug, a onda se vratio odakle je krenuo

1
Radiosarajevo.ba
Drama na Jadroliniji: Trajekt se 40 minuta vrtio u krug, a onda se vratio odakle je krenuo

Jadrolinijin trajekt Vladimir Nazor danas nije iskrcao putnike i vozila na otoku Istu već se, nakon 40 minuta vrćenja u krug u uvali Kosirača, uputio natrag prema Zadru, odakle je krenuo prema otocima zadarskog arhipelaga.

Riječ je o trajektu koji plovi na liniji Zadar - Ist - Olib - Silba - Premuda, a među putnicima se pročulo kako nisu pristali na Ist zbog problema s rampom, o čemu je portal Jutarnji uputio upit Jadroliniji.

Inače, u posljednja dva mjeseca Jadrolinija je imala čak tri incidenta s padom rampi, od kojih je onaj na trajektu Lastovo od 11. augusta u Malom Lošinju završio kobno, smrću tri člana posade i teškim ozljeđivanjem četvrtog.

Košarkaši BiH otputovali u Zagreb: Selektor Bećiragić odabrao 12 igrača za duel s Hrvatskom

U drugom incidentu rampa trajekta Mljet pala je u more nakon što je pukla sajla, a u trećem je pala u more rampa trajekta Supetar nakon što prvi časnik palube, prilikom pristajanja u luku Brestova, nije uključio hidrauliku.

U Jadroliniji su rekli da je na brodu Vladimir Nazor došlo do kvara električne instalacije koja se ne može otkloniti u navigaciji te se zbog toga nije odvio iskrcaj na otoku Istu.

"Brod Vladimir Nazor je na putu za Zadar gdje se očekuje oko 16.30 sati. U Zadru će liniju, putnike i vozila preuzeti brod Bartol Kašić te će se uspostaviti trajektna linija", odgovorili su u kompaniji, zahvalivši svim putnicima na razumijevanju.

Kako se neslužbeno saznaje, na trajektu se pokvario električni prekidač koji uključuje hidrauliku na obje rampe. Taj prekidač treba zamijeniti, ali članovi posade se, zbog prethodnih incidenata s rampama na drugim brodovima, to ne usude učiniti sami pa je zapovjednik odlučio vratiti trajekt u Zadar kako bi to učinio serviser.

Inače, trajekt Vladimir Nazor izgrađen je 1986. godine u brodogradilištu Kraljevica. Gradio se za potrebe tvornice DINA Petrokemija, a trebao je prevoziti željezničke vagone. Nedugo poslije, projekt propada, pa brodogradilište postiže dogovor s Jadrolinijom. Uklanjaju se tračnice te se trajekt prilagođava za putnike i vozila.

Ovaj je trajekt poznat po tome što je uz Bartol Kašić, jedini trajekt na splitskom području koji je bio oštećen u napadu Jugoslavenske mornarice na Split, u novembru 1991. Trajekt je bio propucan, a poginula su i dva člana posade: Dinko Maras i Jure Kalpić. Još nekoliko članova posade je bilo povrijeđeno.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak