Od danas manje gužve u općini: Otvorena moderna šalter sala

Radiosarajevo.ba
U Općini Novi Grada Sarajevo danas je svečano otvoren rekonstruisani dio prizemlja zgrade i puštena u rad šalter-sala proširenog kapaciteta, kao i drugi novoizgrađeni sadržaji koji će biti na raspolaganju građanima i privrednim subjektima.

Svečanim presijecanjem vrpce prostorije su otvorili načelnik Općine Novi Grad Sarajevo Semir Efendić, Edina Gabela, predsjedavajuća Općinskog vijeća i Hamdija Dizdar, pomoćnik Općinskog načelnika za investicije i infrastrukturu, a otvaranju su prisustvovali zastupnici u Federalnom parlamentu BiH, ministri u Vladi Kantona Sarajevo, gradonačelnik Sarajeva Ivo Komšić, zatim skupštinski zastupnici i drugi gosti iz kulturnog i javnog života.

U novom prostoru koji je proširen za oko 500 kvadrata, izgrađena je velika moderna šalter-sala sa 17 šaltera, a uvođenjem novog softvera za elektronsku ovjeru dokumenata, ubrazat će proces pružanja usluge građanima.

"Nova šalter sala je veća, ima pet šaltera više nego ranija koja se nalazila u improviziranom prostoru. Neki poslovi koji su se ranije obavljali na šalterima sada su dobili zasebne kancelarije. Napravljena je ulazna aula, koja ovom prostoru daje jedan sasvim drugačiji izgled, a izgrađena je i galerija, namjenski prostor za kulturu, pored kina koje je otvoreno prije dvije godine, u kojoj je u saradnji sa Javnom ustanovom Muzej Sarajeva otvorena izložba slika "Sarajevo birvaktile". U njoj će se pored izložbi održavati i druge kulturne manifestacije kao što su prijemi, promocije knjiga i slično”, kazao je načelnik Semir Efendić.

U prizemlju će biti smještene i prostorije Federalne poreske uprave, koje su do sada većinu posla radile na prvom spratu zgrade Općine, zbog čega su se stvarale određene gužve.

U novoizgrađenom prostoru nalazit će se i Centar za razvoj biznisa, koji će raditi sa strankama radi lakše razmjene informacija, pružanja podrške postojećim malim i srednjim preduzećima i lokalnom ekonomskom razvoju Općine Novi Grad Sarajevo, kao i početnicima u biznisu.

Kako je kazala Aida Rizvanović, pomoćnica načelnika za Opću upravu, pored elektronske pisarnice koja egzistira već dvije godine, urađen je i savremeni red sistem koji će ubrzati proces dolaska na red svake stranke koja treba usluge u našoj općini. Isto tako, verifikovane kopije katastarskog plana bit će izdavane odmah, za što je do sada bilo potrebno dva do tri dana, a sve sa ciljem poboljšanja usluga koje se pružaju građanima.

Radovi su koštali oko 1.300.000 KM, a budžetska sredstva osigurana su kroz dvije budžetske godine.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak