Na recepciji - domaćinski: Pitali smo Dom zdravlja o razlogu odbijanja pacijentice u Vogošći

3
A. Be.
Na recepciji - domaćinski: Pitali smo Dom zdravlja o razlogu odbijanja pacijentice u Vogošći

Nedavno je građane i građanke uznemirio snimak koji je nastao u Domu zdravlja Vogošća.

U njemu se korisnik zdravstvenih usluga pokušao obratiti za pomoć u vezi sa problemom na koji je, prema riječima, naišla njegova supruga tokom prijema za medicinsku intervenciju.

Kako je navedeno u komentaru na društvnim mrežama, njegova supruga je trpila jake bolove i 'bila u vidno lošem stanju'.

Netransparentne kupovine: Vlada RS potrošila ogroman novac na hotele koji ne rade

"Očekivao sam hitnu reakciju, razumijevanje i ono najosnovnije – pružanje medicinske pomoći. Umjesto toga, dočekala nas je hladnoća, ravnodušnost i – odbijanje", poručio je.

Razlog za odbijanje intervencije bio je zbog toga što pacijentica nije bila sa područja Općine Vogošća, te da to 'nije njihova nadležnost'. 

Vozači, naoružajte se strpljenjem: Gužva u centru Sarajeva, formirale se duge kolone vozila

"Čak i kada sam pokušao objasniti hitnost situacije i činjenicu da se radi o neodgodivoj potrebi, osoblje je ostalo pri svom – bez želje za kompromisom, bez pokušaja da makar provjere stanje pacijentice.

Nismo govorili o specijalističkom pregledu, dugotrajnom tretmanu ili hospitalizaciji. Govorimo o jednoj običnoj injekciji protiv bolova – nešto što bi trebalo biti rutinski čin svakog zdravstvenog radnika suočenog s osobom u patnji", poručio je na društvenim mrežama.

Stanje u Domu zdravlja Vogošća

Osim što je intervencija odbijena, jedna stvar je 'upala u oko' svima.

Ambasador deka, kauč i gospođa u ležernijem izdanju od poslovnog, ležala je na krevetu dok je čovjek pristupio recepciji da bi je pitao za doktoricu koja je navodno odbila pacijenticu. Tim povodom, obratili smo se Javnoj ustanovi Doma zdravlja KS za njihov komentar. 

Kako nam je rečeno, upoznati su sa ovim slučajem.

"Doktorica je izjavila da se pacijentica nije javljala u njenoj smjeni tokom izjave. Nije jasno da li se pacijentica javila u Dom zdravlja ili Hitnu pomoć, jer su vrata od obje prostorije jako blizu u Domu zdravlja Vogošća, te su nakon radnog vremena, pacijenti najčešće upućeni u prostorije Hitne pomoći KS, ako se radi o hitnim slučajevima", poručili su.

Na pitanje o obliku komunikacije recepcionarke i očiglednim neprofesionalnim ponašanjem, rekli su da je svakako neprofesionalno

"Kao Dom zdravlja KS prihvatamo odgovornost i radimo na slučaju. Mi se još jednom izvinjavamo našim pacijentima i građanima Kantona Sarajevo", poručili su.

Također, saopćili su da će i ispitati zakonsko pravo snimanja zaposlenika i zaposlenica tokom radnog vremena od strane privatnih lica.

Obavještenje za građane: Tokom vikenda će u ovoj ulici biti obustavljen saobraćaj

Šta građani mogu uraditi ako sumnjaju na kršenje svojih prava?

Kako u restoranima postoji knjiga žalbe, tako se svako postupanje osoblja, kako zdravstvenog, tako i pomoćnog prema unesrećenoj osobi mora prijaviti nadležnim službama, a strah od istog kod pacijenata ne treba da postoji.

Tako da stranica Doma zdravlja KS ima i dio za primjedbe i pohvale koja se nalazi na linku OVDJE.

Na stranici Hitne pomoći Kantona Sarajevo, također se nalazi dio gdje možete kontaktirati menadžment i druge službe u vezi sa sumnjom na kršenje odbijanja primarne zdravstvene zaštite.

Isto tako, zdravstveni radnici i radnice, te pomoćno osoblje, trebaju i moraju prijaviti pacijente koji potpuno svjesno nanose štetu istima na radnom mjestu, što nije rijedak slučaj.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (3)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak