Rešid Hafizović: Najviše mi smeta što muslimani prave karikaturu od islama

11
Radiosarajevo.ba
Rešid Hafizović: Najviše mi smeta što muslimani prave karikaturu od islama

Rešid Hafizović, akademik i teolog, rekao je da mu najviše smeta danas što muslimani, oni koji se predstavljaju tako, prave karikaturu od islama i muslimana.

Hafizović je u Pressingu na N1 govorio o nemoralnoj pobožnosti, duplim standardima i ponašanju onih koji se predstavljaju kao muslimani i vjernici - a zapravo rade sve suprotno od onoga što ta religija nalaže.

Na nemoralnau pobožnost upozoravaju islamski učenjaci. Smatraju ga jedanim od glavnih uzroka kriza u zemljama gdje žive muslimani. Da li je to zloupotreba islama? Zašto vlada nemoralna pobožnost? Zašto govore ono što ne rade, pozivaju se na vjeru, a oni to rade?

Imamo u Kur'anu ajet – gdje se izravno postavlja to pitanje. Ljudi su tome skloni. ‘A zašto ljudima govorite ono što sami ne radite? Te riječi imaju težinu kada je u pitanju religijski autoritet muslimana. Imamo danas, i kod muslimana i drugih, živimo vrijeme formalnih autoriteta. Imamo ljude na vrhovima religijskih hijerarhija koje nose značajne naslove, ali nemaju suštinsku pozadinu, supstancu”, izjavio je Hafizović u Pressingu.

Hafizović: Musliman ne može živjeti dvostruki moral

Ne možete postupati po tome ako nema tu supstancu, istakao je.

“Kada čovjek ne raspolaže relevantnim znanjem, onda misli da ono što radi da je najbolje. Nije ovdje samo dvostruki moral. Toga nema u islamu. Ako ste musliman, ne možete živjeti tako – jedno kod kuće – a drugo u javnosti”, ispričao je.

“Islam jednog muslimana je javna stvar u javnom prostoru, gdje mora pokazati najbolje vrijednosti – da bude poželjno i drugima, da se osjećaju lijepo”, poručio je.

Džamije pune – a svuda nepravda?

Čemu onda spoljašna religioznost, bez moralne svijesti, bez etike. Džamije pune – a svuda nepravda?

Ljudi emitiraju dvostruki moral kojem mjesta u islamu nema. Ima hadis – kada je Adem morao izaći iz dženneta, raja, došao mu je Džibril, pa mu je ponudio tri dara – dar znanja, dar vjere i dar stida. Adem je uzeo znanje. Onda Džibril kaže vjeri i stidu – vratite se nazad. On kaže ne – tamo gdje je istinsko znanje, mora biti vjere, a tamo gdje su znanje i vjera – tu je i stid”, naveo je teolog i akademik Hafizović.

Ostatak teksta pročitajte na OVOM linku.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (11)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak