Lidl nema parcela u Sarajevu a grade se objekti: Ovo im je taktika!
Njemačka kompanija Lidl veoma je misteriozna oko gradnje svojih objekata u BiH i ne želi davati medijima nikakve informacije.
Mediji su otkrili da Lidl gradi neke objekte u Sarajevu i okolini. Poznato je da Lidl uvijek gradi svoje objekte a ne kupuje postojeće, jer želi da su sve njegove prodavnice istog oblika i unutrašnjeg rasporeda.
No, zanimljivo je da Lidl nema nijednu nekretninu u Sarajevu na svoje ime, izvještava BiznisInfo.ba. Ovu inormaciju su provjerili i u zemljišnoknjižnom registru gdje im je rečeno da ova njemačka kompanija nema na svoje ime registrovanih nekretnina u Sarajevu. Ipak, gradnja ili priprema gradnje nekih objekata je počela.
Sindikat radnika trgovine BiH tvrdi: Tržni centar u bh. gradu radi uprkos neradnoj nedjelji
Istražili smo: Ovo je mjesto gdje će se graditi Lidl u Sarajevu
Interesantno je da su vlasnici ovih parcela domaće kompanije koje izvode gradnju. Može se pretpostaviti da te kompanije imaju ugovore s Lidlom da u im po okončanju radova predaju gotove objekte.
Takav bi mogao biti slučaj u sarajevskoj opštini Novi Grad, gdje je počela priprema terena za gradnju Lidlovog objekta na zemljištu nekadašnjeg Energoinvest TDS-a, nekoliko stotina metara dalje od Bingo City Centra.
Ovo zemljište je kupila firma Neimari registrovana na Ilidži koja se bavi izgradnjom objekta, potvrđuju dokumenti koje posjeduje BiznisInfo.ba.
Da li je Lidl BH konačno pronašao lokaciju u Sarajevu?
Osim toga, mediji su izvijestili da Lidl ima namjeru graditi objekat u Vogošći. Ovo je informacija koja se duže vremena spominje. Prema toj informaciji, objekat bi se trebao graditi na ulazu u Vogošću iz pravca grada. No, ni to zemljište o kojem se priča nije u vlasništvu Lidla već jedne domaće kompanije.
Također se uveliko govori o tome da Lidl gradi veliki distributivni centar, glavni za BiH, na području opštine Kiseljak, pored autoputa.
No, vlasnik ove parcele i formali investitor je kompanija MT Projekt iz Širokog Brijeg, a radove izvodi Bossil.
Nije poznato zbog čega se njemačka kompanija odlučila za ovakvu taktiku ali je sigurno da će domaće kompanije profitirati.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.