Lidl razljutio bh. susjede: Podigli cijene, proizvodi skuplji nego u Europi
Hrvatska je u ponoć 31. decembra 2022. godine ušla u Schengen i uvela euro kao valutu.
Nakon toga stanovništvo ove zemlje optužilo je trgovinski lanac Lidl da su besramno iskoristili uvođenje eura kako bi podigli cijene svojih proizvoda.
Oni koji kupuju u Lidlu u Hrvatskoj priložili su i fotografije, i to na Facebook stranici čuvenog lanca, na kojima se vidi da su neke cijene zaokružene na veće iznose u eurima.
Banana italijanskog umjetnika zalijepljena selotejpom prodata za 6.200.000 dolara
Lidl otkrio kada otvara prve prodavnice u BiH
Kupci takođe tvrde da su isti proizvodi mnogo jeftiniji u Sloveniji, Austriji i Njemačkoj.
Na Facebook stranici Lidla navedeno je da su cijene ostale iste, odnosno da su ih pri konverziji zaokružili u korist kupaca.
Ispod te objave potrošači su napisali na stotine komentara u kojima tvrde suprotno.
"Ne vrijeđajte našu inteligenciju. Sramno ste podigli cijene u svoju korist, prije uvođenja eura. Bilo bi dobro da objasnite tu matematičku računicu koja traje od sredine prošle godine. I stavite slogan - Cijene ostaju iste! U vašem slučaju, eventualno do sljedeće sedmice", komentar je koji je naišao na najveće odobravanje kupaca Lidla, a mnogi su najavili bojkot ovog lanca.
U pisanom odgovoru maloprodajnog lanca Lidl Hrvatska ističe se da "što se tiče konverzije cijena iz kune u eure, Lidl Hrvatska nije povećao cijene".
Dodali su da je javnosti već poznato da je u godini, koja je za nama, došlo do promjene cijena pojedinih proizvoda usljed poremećaja u globalnim lancima snabdijevanja, što je dovelo do povećanja otkupnih cijena u nekoliko kategorija prehrambenih proizvoda.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.