Objavljena rekonstrukcija helikopterske nesreće u kojoj je stradao Kobe Bryant

Radiosarajevo.ba
Objavljena rekonstrukcija helikopterske nesreće u kojoj je stradao Kobe Bryant

Američka Nacionalna agencija za sigurnost objavila je prve rezultate istrage helikopterske nesreće u blizini Los Angelesa u kojoj su život izgubili košarkaški velikan Kobe Bryant, njegova 13-godišnja kći Gianna i još sedam osoba.

Letjelica se nije srušila zbog kvar na motoru, jer su na mjestu nesreće nađene presječene grane uslijed rada rotora, piše u izvješću NTSB-a.

Agencija ističe kako je prvi izvještaj samo informativan te se još ne može zaključiti što je pravi uzrok nesreće, prenosi večernji.hr.

Helikopterom je upravljao Ara Zobayan te podsjećaju da je bio iskusan pilot s dozvolom za letenje u ekstremnim uvjetima.

Komemoracija košarkaškoj legendi Kobeju Bryantu i njegovoj kći Gianni održat će se 24. veljače u sportskoj dvorani Staples Centeru u Los Angelesu.

A poznati specijalizirani YouTube kanal “The Flight Channel” napravio je rekonstrukciju helikopterske nesreće. koja je temeljena na policijskim izvješćima te izjavama očevidaca, a možete je pogledati klikom OVDJE.

Helikopter u kojem se nalazio Kobe Bryant te još sedam putnika i pilot poletio je u 9.06 sati iz Los Angelesa prema sportskoj akademiji Mamba. Na ruti kojom se kretao helikopter najavljeni su loši vremenski uvjeti s gustom maglom. Vidljivost je toliko bila slaba da je čak i losanđeleška policija svojim helikopterima tog jutra izdala zabranu letenja.

Pilotima se zabranjuje letenje kroz oblake po maglovitom vremenu što znači da je helikopter u kojem se nalazio Bryant i ostali letio na 240 metara nadmorske visine. Zbog guste magle pilot je odlučio promijeniti standardnu rutu kako bi izbjegao planine.

U 9.21 helikopter je krenuo kružiti iznad Glendalea u blizini grada Burbanka. U tom trenutku audio zapis zračne prometne kontrole ističe da je pilot Ara Zobayan zatražio SVFR (Special Visual Flight Rules Clearance), odnosno posebna pravila letenja u slučaju loših vremenskih uvjeta.

U 9.33 helikopter je nastavio put prema sportskoj akademiji, a kako je teren postajao sve viši, pilot je letjelicu podigao na 300 metara.

U 9:44 iz kontrolnog tornja stiglo je upozorenje da prenisko lete. Tu su krenuli problemi jer je vidljivost bila toliko loša da pilot nije mogao vidjeti kamo leti već je postupao po uputama kontrolora leta. Skrenuo je prema jugozapadu. Toranj Van Nuys: Helikopter 2EX, kontaktirajte Socal na 134.2 za nastavak leta.

Toranj Van Nuys: Helikopter 2EX, kontaktirajte Socal na 134.2 za nastavak leta. 

Pilot: 34.2. 

Toranj: Helikopter 2EX, molim identifikaciju, čulo se od Socala, kontakta za slijetanje.

Odgovora nije bilo, a helikopter je izašao izvan prostora aerodroma i mjesta gdje je trebao sletjeti. 

Toranj: Helikopter 2EX, pratite kod 1200, tražite li nastavak leta? Odgovora ponovno nije bilo. 

Toranj: 2EX, gdje… recite nam svoje namjere. Bez odgovora. 

Toranj: 2EX, i dalje letite prenisko ako ste nastavili letjeti dalje.

Signal s letjelice je ubrzo nestao s radara.

Iz podataka o putu letjelice vidljivo je da je u trenutku pada naglo ubrzala, čak do 300 kilometara na sat. 

U 9.47 sati helikopter se srušio u Calabasasu.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak