'Zaštitimo žene, ćevapi su na sigurnom': Nova kampanja "Harija" odjeknula Bosnom i Hercegovinom
Travnička ćevabdžinica Hari ponovo je privukla pažnju javnosti svojom novom reklamnom kampanjom, koja je izazvala brojne pozitivne reakcije.
Nakon prethodnih kampanja koje su bile kontroverzne i podijelile javnost, nova reklama je dočekana s oduševljenjem kod svih bosanskohercegovačkih građana i građanki.
Poruka reklame je jasna i snažna: "Zaštitimo žene, ćevapi su na sigurnom."
Johnnie Walker organizirao plansku sadnju 18.000 stabala iznad Kreševa i Kiseljaka
Ova kampanja objavljena je nakon što je sarajevski ćevap službeno prepoznat i zaštićen kao autohtoni bh. brend, ali i nakon brojnih slučajeva femicida u našoj zemlji - od početka ove godine, u osam mjeseci, ubijeno je osam žena...
Ćevabdžinica Hari iskoristila je priliku da istakne važnost zaštite žena, povezujući društvenu odgovornost sa zaštitom kulturnih vrijednosti.
Koliko se doznaje u objavama na društvenim mrežama, autor plakata je dizajner Haris Jusović.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.