Šta pokloniti kolegi za praznike: Istraživanje pokazalo šta muškarci žele

Promotivni tekst
Šta pokloniti kolegi za praznike: Istraživanje pokazalo šta muškarci žele

Kupovati poklon muškarcu nikada nije jednostavno. Još je komplikovanije kada je poklon namijenjen saradniku, kolegi ili poslovnom partneru.

Kraj godine je stigao. Slaviće se, svodiće se računi i biće mnogo poklona.

Korporativna kultura nalaže da nešto treba pokloniti i saradnicima, posebno ako ste preduzetnik koji tek osvaja tržište. I divno je ako na poklon dobijete nešto što vam je potrebno. Nažalost, skoro je sigurno da ćete dobijenom količinom rokovnika i hemijskih olovaka biti obezbijeđeni za nekoliko narednih godina. A šta ćete vi poklanjati?

Vjerovali ili ne, postoji i istraživanje na ovu temu.

Platforma GiftNow ima saradnju sa vodećim svjetskim robnim kućama (Mejsiz, Niman Markus…) i funkcioniše vrlo jednostavno: vi odaberete poklon, platforma pošalje mejl onome kome je poklon namijenjen i on može ili da ga prihvati ili da ga zamijeni za neki drugi, uz dodatni popust.

Pošto je sezona poklona u punom jeku, objavili su rezultate o prihvaćenim poklonima u prethodnoj godini, posebno onim namijenjenim muškarcima.

Prije svega, čak 54% poklona je zamijenjeno nekim drugim. Najviše su mijenjani slatkiši: bombonjere, čokolade, čak i žvake. Zašto? Jer ne znate ko šta voli, a ni da li uopšte jede slatkiše. Zatim, odjeća (najviše košulje). Zato što su i muškarci podjednako izbirljivi kao i dame.

Na kraju – sportska oprema. Ako ne znate da li se primalac poklona bavi sportom, kojim i koliko često, izaberite nešto drugo.

S druge strane, 37% poklona je sa zadovoljstvom prihvaćeno, bez izmjene boje ili veličine. Primaoci poklona su se najviše obradovali kravatama, rukavicama i kozmetici. Visoke pozicije zauzimaju i čarape, bademantili, kape i šalovi, najviše zato što su svima potrebni, a skoro da je nemoguće da u potpunosti promašite veličinu.

Na nešto nižim pozicijama su knjige. Bilo da su to klasici, priručnici za uspjeh, monografije ili foto-zapisi, primaoci će u njima uživati. Igla za kravatu, novčanik, držač za kartice… dokle god se držite klasičnog dizajna i boja, ne možete da pogriješite.

Da li je neophodno da nešto poklonite saradnicima?

Zapravo nije, ali to mnogo govori i o vama i o načinu na koji poslujete. Mali znak pažnje reći će više od bilo čega što biste sami izgovorili. Time što ste izabrali da nekoga obradujete govorite i da ste zahvalni na dosadašnjoj saradnji i da želite da nastavite da poslujete zajedno.

Pri tome, pokloni govore i o vašem poslovanju: ako postoje sredstva da nagradite i svoje zaposlene i da izaberete poklone za one koji nisu integralni dio vaše kompanije, indirektno poručujete da ste na putu uspjeha i ne zaboravljate gdje ste (i sa kim) sve to započeli.

Preduzetništvo jeste stresno, ali su i nagrade nekada krupnije nego u korporacijama. Prije svega, zato što ste sve stvorili sami, sve odluke su vaše i ne morate bilo kome da odgovarate. Ako zaista načinite uspjeh kao preduzetnik, onda poznajete i poslovni bonton. A on kaže da svi vole poklone. Poklanjajte mudro i budite sigurni da će vam se višestruko vratiti.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak