Skrivene poruke u poznatim logo znakovima

Radiosarajevo.ba
Svaka velika kompanija želi da njen logo bude ne samo prepoznatljiv, već i da prenese određenu poruku potrošaču.

Zbog toga logo dizajneri pokušaju "nakrcati" što više značenja u što manji prostor.

Tako mnogi od njih nose skrivene poruke, a mi vam donosimo neke od njih.

Amazon

Postoje dva značenja koja se kriju iza ovog poznatog logoa. Prvo je jednostavno: sama strelica izgleda kao osmeh koji nagoveštava da je glavni cilj kompanije da učini svoje korisnike srećnim i zadovoljnim. Drugo značenje je još interesantnije: kao što možete da vidite, strelica se proteže između A i Z. Ovo naglašava da Amazon ima veoma široki spektar ponude kada je reč o proizvodima, od A do Z.

Sony Vaio

Prva dva slova logotipa Sony Vaio čini val koji simbolizira analognu oznaku, a posljednja dva slova su slična brojevima 1 i 0, a to je simbol digitalnog signala.

Formula 1

Djeluje kao nešto što su vidjeli svi, ali postoje mnogi kojima je jedinica u naoko praznom prostoru promakla.

 BMW

Često se vjeruje da centralni dio BMW logotipa simbolizira propelere aviona jer se ta kompanija prije bavila proizvodnjom motora za avione. Ipak, to je zapravo dio bavarske zastave, dijela Njemačke u kojem je firma nastala.

Apple

Trenutni logo je modernizirana verzija jabuke koja je pala na glavu Isaaca Newtona (prva verzija logotipa imala je čak i Newtona koji sjedi ispod drveta). Međutim, mnogi su zaključili da iza logotipa postoji niz teorija.

Neki tvrde da logo simbolizira "zabranjeno voće" i strast za znanjem, a neki da ugriz (na engleskom "bite"), predstavlja 8 bitova (jedan "byte"). Ipak, dizajner Rob Janoff smatra da ove teorije nemaju veze s njegovom idejom.

Continental

Poznati proizvođač automobilskih guma ima logotip u kojem prva dva slova prikazuju automobilski točak.

 NBC

 

Iako danas gotovo svi znaju da NBC-ev logo predstavlja pauna, tim više jer ga često spominju, isti je mnogima godinama promicao, a ideja je da simbolizira šarolik program ove televizijske kuće.

Toblerone

Toblerone, poznata kompanija za proizvodnju čokolade sa sjedištem u Bernu u Švicarskoj, u svom logotipu ima siluetu medvjeda. To je zato što Bern ponekad nazivaju gradom medvjeda.

Baskin-Robbins

Firma Baskin-Robbins poznata je po 31 okusu sladoleda (za svaki dan u mjesecu), a tu su poruku htjeli pokazati i u svom logotipu.

FedEx

Promotrite li malo bolje logo firme FedEx, vjerojatno ćete zapaziti strelicu, a ona simbolizira brzinu i preciznost kompanije.

Facebook

Ova karikatura sve objašnjava. Zbog čega drugog bi nam oči stalno bile zalijepljene za ekran?

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak