Kako da kvalitetno nastupite kao brend na Pinterestu
Više od 200 miliona korisnika svakodnevno pretražuje Pinterest u potrazi za novim receptima, idejama za uređenje doma, trendovima u šminkanju, dekoraciji za različite događaje i sličnim kreativnim projektima. Ova ozbiljna baza korisnika nedovoljno je iskorištena, a ima izuzetno veliki potencijal.
Evo šta sve brendovi mogu da učine na ovoj mreži da steknu nove pratioce i unaprijede svoj imidž.
Predstavite ideje na koje ste ponosni
Govorimo o mreži koja je sinonim za inspiraciju, kreativnost i dobre ideje. Njen prioritet je da izazove naboj inspiracije i pokrene ljude da nešto učine.
Zato to nije mjesto na kome ćete se hvaliti svojim poduhvatima, već je to mjesto gdje ćete podijeliti sa ljudima ono što im zaista može pomoći i na šta mogu da se ugledaju. Ideje su ključ uspjeha na Pinterestu i zato sve što dijelite sa pratiocima mora da ispuni dva kriterijuma: sadržaji moraju biti inspirativni i moraju izazvati akciju. Bilo da će ta akcija biti online ili offline, morate ponuditi nešto što se na bilo koji način može reprodukovati.
Pronađite svoju publiku
Kao i na svim drugim kanalima komunikacije i ovdje je bitno kome se obraćate. Od toga zavisi kome će se vaše objave prikazivati.
Razmislite o svom brendu i o tome čime se bavite, a potom pripremite sadržaje koji će ciljati jednu konkretnu nišu. Ako budete konzistentni i ljudi počnu da vas prepoznaju, sami će se vraćati na vašu stranicu, a algoritam koji stoji iza čitavog sistema na Pinterestu počet će da prikazuje vaše sadržaje upravo ciljnoj grupi za koju ste se opredijelili.
Budite strpljivi
Iako ste vjerovatno navikli na ažurne sadržaje koji daju rezultate u prva 24 sata do 48 časova, na Pinterestu je situacija nešto drugačija, pa će rezultati zapravo neprestano rasti.
Nemojte odustajati ako na početku nema rezultata, već redovno i fokusirano objavljujte sadržaje za konkretnu nišu kojoj se obraćate. Kada se ljudi naviknu na vas, ostaje vam samo da čekate da oko vaše stranice počne da se okuplja kritična masa. Ukoliko budete uporni i posvećeni tome, to će se desiti.
Koristite jedinstven dizajn
Postoji izuzetno veliki broj brendova koji već imaju naloge na Pinterestu i koriste ih za potrebe promocije. Ovo je prevashodno vizuelna mreža, na kojoj su ljudi naviknuti da reaguju na dobar dizajn i lijepe fotografije.
Za razliku od Instagrama, na kome je poželjna što realnija kompozicija, ovdje se cijeni umjetnički pristup i unikatnost. Zato osmislite originalni vizuelni identitet i nastupite samouvjereno. Ljudi će vas zapaziti u mnoštvu sličnih vizuelnih rješenja i rado će vam se vraćati zbog vaše odvažnosti.
Vizuelni utisak je ovdje prvi i osnovni kriterijum uspjeha.
Obučite se za oglašavanje
Da biste mogli da ostvarite kvalitetnu komunikaciju sa ciljnom grupom, kako na Pinterestu, tako i na drugim društvenim mrežama, važno je da upoznate sve tehnike i alate koji će vam biti potrebni u tom poduhvatu. Za to će vam biti potrebno više vremena od nekoliko mjeseci koje biste proveli na kratkom kursu. Moraćete da odvojite bar jednu godinu za usavršavanje da biste uspjeli da saznate sve što je neophodno kako biste počeli sa radom.
Upišite obuku za internet-marketing i počnite da na svojoj karijeri radite na pravi način.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.