Zaštita djece na internetu: "Webobran" privukao pažnju javnosti

0
Promotivni tekst

Ni djeca, ali čak ni roditelji nisu svjesni nasilja, govora mržnje i drugih opasnosti koje vrebaju na internetu. Postali smo svakodnevno svjedoci tragedija uzrokovanih internet zlostavljanjem. Nažalost, djeca lako postaju ovisna o internetu, a većina ih je već bila žrtva digitalnog nasilja.

Upravo zato je Regulatorna agencija za komunikacije ove godine komunicirala djeci i roditeljima kampanjom "Webobran" sa ciljem da se edukuju za sigurnije korištenje interneta.

Foto: RAK / Kampanja Webobran

Moderne tehnologije su postale dio odrastanja mlađih generacija. Nekada se uz lastiš, loptu i barbike gubio pojam o vremenu, a danas su TikTok, Instagram i Youtube moderna igrališta na kojima se djeca upoznaju i druže, igrališta koja postaju opasnija od bilo koje klupe i asfalta. Dok odrasli, sa svojim znanjem i iskustvom mogu da prepoznaju rizike na internetu, djeca ne mogu. Podložna su lošim uticajima vršnjaka, opasnim trendovima i prevarama te lako postaju žrtve.

"Webobran – Edukacijom do sigurnosti djece na internetu" je kampanja RAK-a u okviru projekta za povećanje svijesti javnosti u Bosni i Hercegovini sa ciljem bolje zaštite djece. Proteklih godinu dana je vršen rad na pripremi i produkciji brojnih materijala, a paralelno je kampanja edukovala djecu, roditelje i javnost. Uz analizu stanja i definisanje preporuka za poboljšanje regulatornog okvira, održavanje konsultativnog skupa i saradnje sa brojnim stručnjacima i stejkholderima na 5 skupova širom BiH, obavljena je i produkcija kvalitetnih edukativnih materijala i platformi. Više desetina video spotova, TV reklama i video-časova za školsku nastavu je kreirano u okviru kampanje. Unaprijeđen je veb portal medijskapismenost.ba i izrađena prateća mobilna aplikacija (Medijska pismenost BiH). Pripremljeni su štampani i onlajn edukativni materijali i realizovane druge aktivnosti za edukaciju djece i roditelja u okviru projekta. Sve sa ciljem sigurnijeg odrastanja naših najmlađih i svih budućih generacija u BiH.

Kampanju "Webobran" je podržalo preko 70 radio i televizijskih stanica, a tamo gdje problem i nastaje, u digitalnom okruženju, prikazani su edukativni materijali više od 13 miliona puta. Publika do koje je "Webobran" dosegao na društvenim mrežama iznosi 1,25 miliona djece i odraslih u Bosni i Hercegovini! Zaštita djece na internetu nam svima treba biti od izuzetne važnosti i potrebno je svakodnevno da se svi edukujemo, a ne samo djeca. To pitanje zahtijeva saradnju i angažman svih u društvu, uključujući roditelje, škole, institucije i pružaoce interneta, kako bi djeca bila bezbrižna i sigurna na svakom mjestu, kako oflajn, tako i onlajn.

Svi materijali izrađeni u projektu su dostupni za besplatno preuzimanje i korištenje u edukativne svrhe na adresi medijskapismenost.ba/webobran. Za bolju edukaciju i medijsku pismenost svih građana BiH, zapratite i podržite rad mreže Medijska i informacijska pismenost BiH na društvenim mrežama Facebook, Instagram, YouTube i TikTok, a preuzmite i besplatnu Android ili iOS aplikaciju.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Najnovije

Podijeli članak