Skoro 250 kg otpadnog materijala pretvoreno u unikatna umjetnička djela
Više od 90 hiljada posjetioca Sarajevo City Centra je u protekla dva dana bilo zaintrigirano izložbom umjetničkih djela od otpadnog materijala, poput 3 metra duge kornjače od kartonskih kutija ili repa kita visokog preko 2 metra. Pet unikatnih djela, kreiranih od strane poznatih umjetnika Centra za umjetnost i umjetničku edukaciju "ArkA", nastala su u sklopu inicijative kompanije Nestlé pod nazivom "Čista umjetnost". Izložba je još danas otvorena za javnost u prizemlju Centra.
Posjetioci imaju priliku da svjedoče umjetninama koje su nastale od 250 kilograma otpadnog materijala, a kojem su umjetnici dali novu svrhu i pretvorili ga u vizionarska djela sa snažnom porukom o važnosti čuvanja prirode. Cilj same inicijative, kako ističu iz kompanije, jeste da potakne svakog od nas na djelovanje kada je riječ o smanjenju otpada, recikliranja i ponovne upotrebe materijala, ali i očuvanja vodnih resursa i šuma. Inicijativa je podržana i od strane Udruženja Ruke i projekta Let's Do It, te prijatelja projekta, Sarajevo City Centar i MCI.
Tokom prvog dana izložbe, prisutni su mogli da pomognu u akciji doniranja vrtnih sadnica školama u BiH jednostavnim pritiskom na dugme tastera, pa su tako građani za manje od 12 sati osigurali da Nestlé donira preko 3.000 sadnica.
Javio se i Ramo Isak: Zvao sam ministra Karana. Ovo je nedopustivo
""Čista umjetnost" je novi projekat koji Nestlé pokreće u BiH s ciljem podizanja svijesti o važnosti očuvanja okoliša. U cilju lokalnog doprinosa očuvanju zelenih površina, Nestlé će donirati sadnice školama u BiH koje su dio projekta Zdravo!. Želimo da inspirišemo građane kako bi malim, svakodnevnim koracima doprinijeli pozitivnim ekološkim promjenama. Potičemo tako i vlastite zaposlenike da se uključe i svojim pozitivnim primjerom također sudjeluju u kampanji, te smo nedavno održali akciju čišćenja zelenih površina u kojoj je učestvovalo preko 40 volontera i u nekoliko sati skupili više od 4.500 kg otpada", izjavio je Milan Dukić, direktor prodaje Nestlé Adriatic u BiH.
Kompanija nastavlja da radi na podizanju svijesti o važnosti brige za okoliš i većoj aktivaciji industrije po ovom pitanju, kao i s investicijama za bolju, zdraviju i održivu budućnost.
Planirano je da izložba, nakon Sarajeva, posjeti i Zagreb.
Više o ovoj temi pronađite na nestle.ba.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.