Frenkie, Goro i Kasumović puštaju bradu i poručuju: Kada gladite, gladite s razlogom
I ove godine dm drogerie markt BiH pridružio se globalnom Movember pokretu, najvećem pokretu za zdravlje muškaraca, koji tokom novembra podstiče muškarce da obrate još više pažnje na svoje zdravlje.
Milioni muškaraca širom svijeta tokom ovog mjeseca brkove i bradu puštaju u svrhu podizanja svijesti o raku testisa i raku prostate. Iznos koji bi tokom tih mjesec dana potrošili na sredstva za brijanje doniraju u humanitarne svrhe za borbu protiv ove dvije zloćudne bolesti.
A brkove i bradu za potrebe dm-ove kampanje, koja apelira na značaj redovnih samopregleda i preporučenih pregleda za prevenciju, rano otkrivanje i uspješnije liječenje ovih zloćudnih oboljenja, pustili su reper Frenkie te glumci Moamer Kasumović i Adnan Goro. U simpatičnom promotivnom spotu, uz poruku Kada gladite, gladite s razlogom! pozivaju bh. muškarce da jednom mjesečno obave samopregled testisa.
Podsjećamo, rak testisa čini 1% svih zloćudnih tumora kod muškaraca. Najčešće se pojavljuje kod mlađih muškaraca, u dobi od 20 do 40 godina, a kako se njegov nastanak ne može prevenirati, redovni pregledi nužni su za rano otkrivanje i uspješnije liječenje.
Rak prostate je zloćudni tumor koji nastaje u prostati, a vremenom se putem krvi i limfe može proširiti u druge organe i tkiva. Pojavljuje se gotovo isključivo kod muškaraca starijih od 40 godina i drugi je uzročnik smrtnosti ove populacije u svijetu. Skoro 90% svih karcinoma prostate ostaju desetljećima klinički neprimjetni. Za muškarce starije od 35 godina preporučuje se preventivni PSA pregled – pregled za rano otkrivanje raka prostate.
Kako je mjesec novembar u znaku muškaraca tako u dm prodavnicama za kupovinu proizvoda muške kozmetike u iznosu 20 KM ili više kupci na poklon dobijaju muški Movember kišobran.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.