LoveRich by Aleksandra Lovrić
Aleksandra Lovrić, novo staro lice domaće modne scene je svakako zanimljiva i upečatljiva djevojka, ne samo po svom ličnom stilu i čestim promjenama jarkih frizura, već i po neospornom talentu za modni dizajn i styling. Aleksandrin stil je hrabar, avangardan, nije za svaki dan i nije za svakoga. Njena odjeća hrani vaše fantazije. Završila je Srednju umjetničku školu, odsjek Tekstilni dizajn i nakon toga upisala Akademiju likovnih umjetnosti, odsjek Produkt dizajn. Trenutno radi kao brand menadžer modne galerije Sam Shop, gdje uređuje i vodi sve brendove koji se nalaze unutar toga, te se ponovo vratila kreiranju odjeće pod imenom LoveRich, i nedavno napravila prvi modni video editorial na našoj modnoj sceni.
RadioSarajevo: Kada si se počela baviti modnim dizajnom i modom?
Aleksandra: Prvo javno predstavljanje bilo je dok sam još studirala 2000. godine gdje sam se prvi put predstavila sa svojom mini kolekcijom, kao mladi modni dizajner na tadašnjoj prvoj sarajevskoj sedmici mode. Nakon toga, nastupilo je kontinuirano predstavljanje mene na sarajevskim sedmicama mode koje su se tada održavale. Izbacila sam dvije ili tri mini kolekcije, te sam 2003. godine predstavljala BiH na bijenalu mladih umjetnika u Atini, kolekcijom koja se zvala Kameleon. Kada sam se vratila, uslijedio super poziv kojem nisam mogla da odolim, a to je da radim kao brand menadžer jedne modne galerije, što je ujedno bila i moja želja. To je više komercijalna strana mode, ali i neprocijenjivo iskustvo gdje sam shvatila kakav pristup modi moraš imati i šta jedan modni dizajner mora proći da bi došao do krajnjeg stadija na tržištu.
RadioSarajevo: Nedavno si nas predstavljala na Danima Sarajeva u Amsterdamu, što je bila i neka vrsta tvog povratka kreativnoj strani mode?
Aleksandra: Amsterdam se desio sasvim slučajno, na poziv djevojke koja živi u Amsterdamu i uređuje projekat Kriterion Sarajevo. Pozvala me jer je vidjela staylinge koje sam radila zajedno sa Vanjom Lisac, te je vidjela i moje prijašnje modne kolekcije i smatrala je da bi to moglo biti interesantno za amsterdamsku publiku. Ja to naravno nisam mogla da odbijem i ponovo sam se vratila tom poslu, jer je to meni zaista bilo uzbudljivo, nakon šest godina pauze. To je bio nastavak moje kolekcije Strip, gdje sam izbacila samo tri modela, ali želja mi je bila da napravim jednu veliku kolekciju, koju do sada nije vidjela ni sarajevska, ni strana publika.
RadioSarajevo: I sada se pojavljuješ pod imenom LoveRich?
Aleksandra: LoveRich je izvedenica iz mog prezimena Lovrić. Zvuči jednostavno, ali mislim da je za modnu industriju efektno. Sada se potpisujem tim imenom, napravljen je i logo koji je radila moja prijateljica Merima Smajlović sa kojom sam zajedno studirala i koja me dosta dobro poznaje, te je mogla odgovoriti na grafički pristup onoga što meni odgovara i kakav logo mene opisuje. TNT crew je ime kolekcije, ona je inspirisana stripom Alan Ford koji smo svi čitali u djetinjstvu. Ja sam uvijek bila oduševljena njihovim sarkazmom i cinizmom koji je prožet dobrim humorom. Te humoristične citate sam aplicirala na torbe koje su u obliku strip oblaka i koje su totalno komercijalne i mogu se nositi kao ruksak, kao torba na ramenu, bubreg, itd... Znači, napravila sam 12 modela koji su se predstavili u Amsterdamu, cijela kolekcija je crno – bijela, gdje sam koristila materijale poput čipke, kože i pamuka. Ja bih to opisala kao sinergiju viktorijanskog perioda i skulpturalnih elemenata i krojeva, koji mogu biti i komercijalnog tipa, u zavisnosti od stilističkog pristupa.
RadioSarajevo: Kako bi opisala svoj stil dizajniranja i ko ti je najveća inspiracija?
Aleksandra: Do sada su to većinom avangardne kolekcije, volim sve što nije u svakodnevnom oblačenju. Najveća inspiracija su mi dva genijalca Alexander McQueen i John Galliano, jer njihov stil je definitivno ostavio trag na meni i svaki put kada radim istraživanje osvrćem se na neki njihov rad. Tu su još i Gaultier, VivienneWestwood i Marc Jacobs.
RadioSarajevo: Baviš se i stylingom?
Aleksandra: Staylingom sam se počela baviti u tom istom periodu kada sam napravila neki cut u dizajniranju, ali i prije toga sam radila dosta staylinga za mnoge modne kampanje, radila sam sa marketinškim agencijama, radila sam video spotove, modne kataloge, itd. To je većinom bio styling usmjeren na nešto na šta ti moraš odgovoriti. Ovo što radim sa Vanjom Lisac, bila je neka vrsta eksperimentalnog povezivanja. Nisam prije imala priliku da radim sa njom, ali su mi se uvijek dopadale njene fotografije, njen pristup fotografiji i tako smo odlučile da napravimo probni editorijal koje je dobro prošao. Prvi editorijal koji smo odradili bio je sa mojim starim stvarima, za koje ja tada nisam imala book, ali Vanja je to fenomenalno odradila i ja sam zaista zadovoljna.
RadioSarajevo: Reci nam nešto o novom video editorialu koji si napravila za promociju svoje nove kolekcije.
Aleksandra: Video, zajedno sa TNT crew fotografijama, je ustvari najava moje prve samostalne revije koja će se desiti u junu. Nadogradiću TNT kolekciju sa još par modela koji bi trebali biti nosivog karaktera i koji bi trebali opisivati moj brand LoveRich, ali neka to za sada ostane tajna. To naravno neće biti čisto komercijalno, već prožeto elementima koje ja koristim.
Video je realizovan uz pomoć mog prijatelja Aleksandra Hršuma, koji radi na televiziji Pink, gdje smo okupili ekipu koja je mogla odgovoriti na sve naše zahtijeve. Inspiracija je bila spot za kolekciju dizajnera Garetha Pugha, odnosno način snimanja pokreta odjeće koji bi odgovarali mojim kreacijama. Aleksandar Hršum je bio art direktor, Ensar Dervišbegović je bio zadužen za frizuru, Snježana Muratović radila je šminku, a model je bila Dijana Radetić, naš internacionalni model.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.