"Miris ramazana" Ajdina Hasanića oduševljava širom BiH
AjdinatoRa na YouTube kanalu prati više od 50.000 ljudi, na Facebooku i Instagramu oko 80.000 ljudi.
"YouTube kanal sam napravio prije pet godina kako bih mogao drugim stranim jutjuberima komentarisati i lajkovati videozapise koje objavljuju. Nakon što sam sam sebi dokazao da bih i ja mogao raditi slične stvari, počeo sam se aktivnije baviti radom na socijalnim mrežama. I evo nas, nakon nekoliko godina truda, rada i odricanja, prekucali smo na milione pregleda, a naš rad prati preko četvrtine miliona osoba s Balkana, kako na YouTubeu tako i na Instagramu i Facebooku", rekao je Ajdin za Radiosarajevo.ba.
Prve korake ka filmskoj industriji napravio je s kolegom Enesom Hotićem i njegovom produkcijskom kućom "Exitmedia" koja stoji iza nekih od najpopularnijih filmova AjdinatoRa.
Jedan od takvih filmova je i kratkometražni Ugašena mladost koji je posvećen studenticama koje su tragično nastradale u saobraćajnoj nesreći u Sarajevu Editi Malkoč i Selmi Agić, ali i svim drugim osobama koje su stradale u saobraćajnim nesrećama upozoravajući kako je najveći broj ovih tragedija uzrokovan konzumacijom alkohola i neprimjerenim upravljanjem motornim vozilima.
Videosnimke koje objavljuje na Youtubeu do sada su pregledali milioni, a takva popularnost nije naročito iznenadila našeg sagovornika.
"Hvala Bogu na svakom stanju, pa i na ovom. Iznenadilo nije, jer kao što svi znamo, akcija donosi reakciju, a u ovom slučaju akcija je moj uloženi trud, dok je reakcija na taj trud uspjeh u medijskom svijetu. Svi se trudimo da bismo uspjeli, a budala je onaj ko ne želi uspjeh", rekao nam je Ajdin.
U početku mu je kao dječaku, kaže, bilo interesantno imati na hiljade lajkova, ali je sada sva ta popularnost na socijalnim mrežama dobila novu dimenziju.
"To je omladina! To je budućnost svih nas! Oni će nas predvoditi kroz nekoliko godina! Stoga im moramo kreirati naviku da se edukuju, potpomažu te prave razliku između dobra i zla, jer naš cilj upravo jeste isticanje pravih životnih vrijednosti", rekao je Ajdin.
Od prošle godine sarađuje sa efendijom Nevresom Softićem, new media designerom i apsolventom informacionih tehnologija, sa kojim je zajedno otvorio multimedijalni servis i produkciju pod nazivom HudHudPro.
"Volim reći da je naša produkcija kuhinja u kojoj kuhamo ukusne multimedijalne sadržaje koje serviramo na tanjire Instagrama, Facebooka i YouTubea. Od malih nogu sam privržen tehnološkim igračkama i multimedijalnim uređajima. Prva stvar koju sam u životu kvalitetno pokvario jeste kasetofon", opisao nam je Ajdin o tome otkud ideja i ljubav prema ovom poslu.
Rođen je u Sanskom Mostu gdje je završio osnovnu i srednju školu, a studije je nastavio u Sarajevu na Fakultetu političkih nauka.
Softić je sa Hasanićem počeo raditi sasvim slučajno kada su se sreli na Musalli u Kamengradu. No Hasanić ne vjeruje u slučajnosti.
"U životu se ništa ne dešava slučajno. Lijepo je te nekom prilikom pojasnio I naš uvaženi Hafiz Bugari kada je ovu riječ razdvojio na dva sloga SLUČAJ NO. Dakle nije slučajno ni to da je moj saradnik i veliki prijatelj Nevres jedan veliki talenat i stručnjak koji se multimedijom bavi skoro 10 godina, te posjeduje jedan zavidan nivo znanja ali i opreme iz ove oblasti, kao ni to da smo našu prvu saradnju započeli prije dvije godine u blagoslovljenim danima ramazana", rekao nam je Ajdin navodeći kako je upravo tada otpočeo ciklus danas već popularnih emisija "Miris ramazana".
"Nije bilo teško pronaći dodirne tačke u našoj saradnji kao ni podudarnost ciljeva. Iako već do tada je Nevres imao ozbiljne reference iza sebe kao što je kapitalno djelo - prvi DVD Kur’an audio sinhronizovan na bosanski jezik. Našom saradnjom je otpočeo jedan novi ciklus planova i radova od kojih su neki već uspješno realizirani ali svakako ono najbolje tek slijedi", rekao je Ajdin.
U vremenu kada se društvene mreže smatraju najvećim izvorom zla, Hasanić ih koristi kako bi širio dobro edukativnim i komičnim porukama. Pouke koje na hutbama i vazovima može čuti tek najviše nekoliko stotina ljudi, Hasanić može prenijeti na milione.
Na svojim videosnimcima tretiraju aktuelne probleme i situacije koje nas okružuju u svakodnevnom životu.
"Zapravo, svakodnevni život nam predstavlja najjaču inspiraciju. Svi smo na ovom svijetu poslani s misijom da širimo dobro, a naša ekipa se služi s najsavremenijom tehnikom i provjerenim metodama da to radi, i Bogu hvala, postižemo zavidne rezultate", prokomentirao je Hasanić.
Tokom ramazana se Hasanić s ekipom završio je turneju po bh. gradovima. Obišli su Sarajevo, Tuzlu, Zenicu, Travnik, Visoko, Goražde, Fojnicu, Ilijaš, Tešanj, Hadžiće, Cazinu...
U budućnosti od njega, već znamo, možemo očekivati mnogo.
"Neću ništa mnogo najavljivati već ću samo reći da su trenutni rezultati samo zagrijavanje, živi bili pa vidjeli, ako Bog da", rekao je za kraj razgovora za Radiosarajevo.ba youtuber Ajdin Hasanić.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.