Rihanna unajmila manekenku s hidžabom za svoju novu kampanju
Superzvijezda s hidžabom Halima Aden jedna je od modela koje se pojavljuju u kampanji.
“Želim se zahvaliti Kraljici osobno @badgalriri za priliku života! #historyinthemaking”, napisala je u statusu na Instagramu Halima Aden.
Halima je stekla međunarodnu popularnost otkako je postala prva takmičarka s hidžabom za Miss SAD-a.
Nije tajna da je industrija ljepote često kritizirana što je uvijek uzimala bijelce za svoje reklame. Rihanna očigledno želi naglasiti inkluzivitet i različitost u ovoj industriji.
Njen brend, koji Rihanna zove “Nova generacija ljepote” (The New Generation Of Beauty) obraća se ženama svih boja kože, a posebno onima tamnije puti.
Rihanna očito želi promijeniti stvari na tržištu šminke.
Kozmetička linija Fenty Beauty bit će dostupna u prodavnicama od 8. septembra 2017. godine.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.