Poznata voditeljica u trgovinu željela vratiti nekoliko vreća odjeće

Radiosarajevo.ba
Poznata voditeljica u trgovinu željela vratiti nekoliko vreća odjeće
Šta sve doživljavaju prodavačice u radnjama s garderobom, priča jedna od njih.

Mušterija je uvijek u pravu, rekli bi poslodavci. No kada čujete šta se sve dešava prodavačicama u trgovinama,  ova tvrdnja ne može se nikako prihvatiti. 

"Došla nam je jedna poznata voditeljica s nekoliko vreća odjeće koju je kupila kod nas prije dva tjedna i sada je želi vratiti. Ok, uzmem vrećicu, krenem vaditi odjeću i uslijedi šok.  Riječ je većinom o odjeći za djecu i na prvi se pogled vidi da je bila nošena. A da ne pričam da sam nekoliko dana prije vidjela tu voditeljicu, s njezinom djecom, u odjeći koju sada želi vratiti, kako se smiješi u nekom časopisu. Znači, sigurno znam da se odjeća nosila, no nije oštećena, niti zaprljana te sam joj morala vratiti novac", ispričala je za Jutarnji jedna bivša prodavačica u trgovini gdje se odjeća može vratiti u roku od 30 dana od kupnje. 

Ona objašnjava da je poliltika kuće da se roba s računom mora uzeti ako nema vidljivih oštećenja. A to kupci dobro iskorištavaju.

"Došli su cura i dečko reklamirati pernatu jaknu jer se stisnulo perje, a zapravo su skužili da je cijena jakne na sniženju pa su htjeli dobiti povrat po punoj cijeni i zatim je kupiti ponovo, ali po nižoj cijeni", ispričala je.

"Jednom je došla gospođa sa 12 ili 13 komada odjeće kupljene kod nas prije nekoliko mjeseci. Naravno, bilo je očito da ih je nosila, a ona nije imala račun. Napravila je veliku frku jer je inzistirala na povratu, a nije imala račun. Ne sjećam se na kraju je li povrat uspio ili ne - govori nam nekadašnja prodavačica i napominje da unatoč politici trgovine prema kojoj je kupac uvijek u pravu, kupac često ipak - nije u pravu, piše Jutarnji.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak