Lidl ulazi u svijet mode: Kolekcija s Heidi Klum bit će atraktivna i jeftina
Manje je poznato da je u posljednjih 10-ak godina Lidl proširio djelatnost i na druge oblasti, prije svega organiziranje turističkih putovanja.
Sada Lidl širi djelatnost i na svijet mode! Na New York Fashion Weeku 7. septembra svjetsku premijeru doživjet će kolekcija Heidi & The City, prva zajednička kolekcija Heidi Klum i Lidla!
"Lidl se dosada nije povezivao s visokom modom. Sada to želimo promijeniti s Heidi Klum kao kreativnim izvorom inspiracije i uspješnom dizajnericom", rekao je Jan Bock, jedan od šefova njemačke filijale Lidla.
Ako je suditi po slikama, Lidlova modna kolekcija izazvat će veliko zanimanje žena, a cijene će, tradicionalno za ovaj lanac, biti prihvatljive. Kolekciju čine "urbani odjevni predmeti" (Leo Blazer, bombarder jakne, super skinny jeans...) po cijeni od 8-25 eura, dok prava kožna jakna u biker stilu košta oko 60 eura.
"Željela sam stvoriti modnu kolekciju koji se lako može kombinirati, izgledati izvrsno na svakoj ženi, sve to uz nenadmašnu cijenu", rekla je Heidi Klum.
Kolekcija stiže u prodaju pod imenom Esmara by Heidi Klum, a start je zakazan za 18. september 2017. u više od 10.000 trgovina i tri online shopa Lidla.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.