Lidl ulazi u svijet mode: Kolekcija s Heidi Klum bit će atraktivna i jeftina

Radiosarajevo.ba
Kada se spomene Lidl, prva asocijacija je lanac maloprodajnih objekata. Jedna od vodećih trgovina prehrambenih proizvoda prisutna je u 30 zemalja, gdje ima više od 10.000 prodavnica.

Manje je poznato da je u posljednjih 10-ak godina Lidl proširio djelatnost i na druge oblasti, prije svega organiziranje turističkih putovanja.

Sada Lidl širi djelatnost i na svijet mode! Na New York Fashion Weeku 7. septembra svjetsku premijeru doživjet će kolekcija Heidi & The City, prva zajednička kolekcija Heidi Klum i Lidla!

"Lidl se dosada nije povezivao s visokom modom. Sada to želimo promijeniti s Heidi Klum kao kreativnim izvorom inspiracije i uspješnom dizajnericom", rekao je Jan Bock, jedan od šefova njemačke filijale Lidla. 

Ako je suditi po slikama, Lidlova modna kolekcija izazvat će veliko zanimanje žena, a cijene će, tradicionalno za ovaj lanac, biti prihvatljive. Kolekciju čine "urbani odjevni predmeti" (Leo Blazer, bombarder jakne, super skinny jeans...) po cijeni od 8-25 eura, dok prava kožna jakna u biker stilu košta oko 60 eura.

Foto: Lidl

"Željela sam stvoriti modnu kolekciju koji se lako može kombinirati, izgledati izvrsno na svakoj ženi, sve to uz nenadmašnu cijenu", rekla je Heidi Klum.

Kolekcija stiže u prodaju pod imenom Esmara by Heidi Klum, a start je zakazan za 18. september 2017. u više od 10.000 trgovina i tri online shopa Lidla.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak