YouTube zajednica nije zadovoljna: Koliko je dislajkova skupio prošlogodišnji Rewind
YouTube zajednica nije zadovoljna u kom smjeru je ova kompanija odvela tradicionalni Rewind tokom 2018. godine.
Ovakvo stanje nije se desilo preko noći i negativna atmosfera u vezi sa kompanijinom akcijom je aktuelna posljednjih godina.
YouTube Rewind 2018 predstavlja godišnju video montažu, u kojoj su obrađeni trendovi i meme-i koji su obilježili godinu. Video je objavljen 6. decembra, ali nije uopšte dobro prihvaćen od strane zajednice.
Za samo osam dana od objave, YouTube Rewind 2018 je postao video sa najviše dislajkova svih vremena na YouTube platformi.
Video je uspio da generiše čak 14 miliona dislajkova u poređenju sa nešto više od dva miliona lajkova.
Ovim je prestignut dosadašnji rekorder po broju negativnih lajkova: “Baby” koji izvodi Justin Bieber. Ovaj video ima 9,91 milion dislajkova, ali mu je za ovo bilo potrebno preko osam godina.
YouTube Rewind 2018 je do sada pregledan preko 128 miliona puta. Kao glavni razlozi ovako negativnog odnosa publike prema rekapitulaciji YouTuba u ovoj godini, navodi se izostanak popularnih ali kontroverznih YouTubera, kao što su PewDiePie, Shawn Dawson i Logan Paul.
Također, ovogodišnji pregled je značajno pod uticajem Fortnite-a, plesanja i drugih mejnstrim događaja.
Prema mišljenju popularnog YouTubera Marquesa Brownlee-ja (koji je i sam deo ovogodišnjeg Rewinda), YouTube je u potpunosti promašio temu i preskočio ono što je serijal načinilo popularnim - fokusiranje na kreatore sadržaja i zajednicu. Umjesto toga, kompanija je izabrala da Rewind pretvori u ogromnu reklamu, čiji je cilj da privuče oglašivače.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.