Ta ružna riječ na „V“

Radiosarajevo.ba
Ta ružna riječ na „V“


Reklame za ženske uloške i tampone već godinama preplavljaju sve svjetske televizije, a pod obavezno se koriste različitim eufemizmima (spomenimo najomiljeniju: oni dani). No, kad se američki proizvođač tampona Kotex odvažio spomenuti vaginu u tv reklami, stvar je postala neprihvatljiva – reklama je izbačena sa desetina američkih televizija. Nepodobnu reklamnu kampanju je radila agencija JWT, očito ne misleći na puritanizam domaćih medija, a priča dobija na ironiji i kad se zna da je reklama govorila o cenzuri i promovisala reklamiranje bez eufemizama.

„Ni tampon ni vagina nisu nikakve ružne riječi.“, zaključuje Merrie Harris, direktorica u JWT-u.

Čak i nakon što je kompanija zamijenila neadekvatnu riječ sa frazom „tamo dolje“, dvije televizijske kuće su ustrajale u svojoj odluci. Za američke televizije su prihvatljive samo reklame koje ne govore apsolutno ništa o tome gdje tampon treba ići.

Glasnogovornik Kimberly-Clarka, vlasnika Kotexa, naglasio je da državne televizije istovremeno nemaju problem sa izgovaranjem sintagme „erektilna disfunkcija“ u tv reklamama za Viagru ili Ciallis koje se normalno pojavljuju u dnevnim terminima.

Britanski Guardian je uz izvještavanje o ovoj zabavnoj medijskoj cenzuri priložio i parodiju na standardne reklame o tamponima i ulošcima na kakve smo svi navikli:

r

guardian.co.uk/radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak