Sve drugo su ukusne kopije: Upoznajte par koji je osmislio originalnu 'Dubai' čokoladu

0
Radiosarajevo.ba
Sve drugo su ukusne kopije: Upoznajte par koji je osmislio originalnu 'Dubai' čokoladu

Ako ste na TikToku, sigurno je da ste vidjeli tablu koja kombinuje ukuse čokolade, pistacija i tahinija sa filo pecivom, a inspirisana je arapskim desertom knafeh.

Original, pod nazivom Can't Get Knafeh of It, od strane FIX Chocolatier-a, prodaje se isključivo u UAE od 2022. godine. Postao je toliko popularan na društvenim mrežama da je u prodaji samo dva sata dnevno i često se rasproda za nekoliko minuta.

Ali sada su imitacije, poznate pod nadimkom "Dubai čokolada", preuzele supermarkete u Velikoj Britaniji, uključujući Waitrose, Lidl i Morrisons, a neki supermarketi ograničavaju broj barova koje kupci mogu kupiti.

Refik Lendo učestvuje na Doha Forumu u Državi Katar

Yezen Alani, koji je suvlasnik FIX-a sa svojom suprugom Sarom Hamoudom, rekao je za BBC da je globalna pažnja koju je Dubai čokolada privukla bila "laskava, ali i ponižavajuća".

FIX čokoladicu je prva zamislila Hamouda 2021. godine, koja je žudjela za okusima dok je bila trudna. Alani i Hamouda počeli su razvijati bar godinu dana kasnije, vodeći posao zajedno sa svojim korporativnim poslovima.

Europa želi da svoje građane pripremi za rat. Hoće li poslušati?

"Sara i ja smo odrasli u Velikoj Britaniji i preselili smo se u Dubai prije 10 godina, tako da imamo zapadnjačke i arapske korijene. Željeli smo da kreiramo ukuse koji su inspirisani time", kaže Alani.

Dio privlačnosti čokolade je i njena ekskluzivnost - možete je naručiti samo pomoću aplikacije za dostavu hrane, umjesto da uđete u prodavnicu ili da je uzmete u supermarketu. Košta oko 15 funti (oko 28 KM) po baru i može se kupiti samo u određenim satima u danu kako bi se osiguralo da kompanija može ispuniti sve svoje narudžbe.

Kanefah je popularni bliskoistočni desert, koji se pravi od naribanog peciva, fila od slatkog sira i pistacija. Jedan od razloga za porast popularnosti bara bile su društvene mreže - a viralni video korisnika TikTok-a Marie Vehere iz 2023. godine naveden je kao jedan od glavnih razloga za njegov uspon.

Na njemu se vidi kako Vehera po prvi put proba Knafeh bar - zajedno s nekoliko drugih koje je napravio isti čokoladar - i lajkovala se skoro sedam miliona puta.

Način na koji bar izgleda napravljen je za društvene mreže - od atraktivnih narandžastih i zelenih mrlja na vrhu glatke mliječne čokolade do zvuka hrskanja koji proizvodi kada odlomite komad.

Čokolada u kombinaciji sa pistacijama nije nova, ali pravi element koji se ističe je hrskava priroda punjenja, a filo pecivo daje teksturu i debljinu pločici.

Ima 11 pasa i mačaka: Bivši predsjednik Južne Koreje Suk Yeol vratio se u stan u četvrt Seoula

Budući da je pločica Can't Get Knafeh of It dostupna samo u jednoj zemlji, drugi brendovi su počeli da prodaju svoje verzije u Velikoj Britaniji, uključujući švicarskog proizvođača čokolade Lindt čija se čokolada u Dubaiju prodaje za 10 funti (oko 19 KM) u supermarketima.

Drugu verziju je također prodao Home Bargains, dok supermarket Lidl ima svoju verziju za 4,99 funti (oko 9 KM) i također ograničava broj kupljenih artikala.

FIX čokolada se naplaćuje kao "desert bar" i mora se čuvati u frižideru, sa kratkim rokom trajanja kao i mnogi mliječni proizvodi. To nije slučaj s ostalima, koji su dizajnirani da imaju duži vijek trajanja.

Također možete vidjeti razliku u okusu i teksturi - originalna pločica je gotovo dvostruko veća od Lindt pločice, koja je više usklađena s veličinom i oblikom standardne čokoladice.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak