Naručila farmerke preko interneta pa u džepu pronašla nošene tange
U džepu farmerki koje je platila oko 100 eura pronašla je tange i to nošene.
Javila se službi za korisnike, ali oni joj se nikada nisu javili. Na kraju je odlučila na Twitteru objaviti šta se dogodilo.
"Nakon mnogo godina odanosti vašoj kompaniji, šokirana sam izostankom korisničke podrške nakon što sam dobila farmerke Not Your Daughters Jeans s prljavim i nošenim tangama u prednjem džepu. Zvala sam korisničku službu i nisam dobila odgovor adekvatan standardima kompanije", napisala im je na Twiteru.
Dodala je da je, kao medicinsku sestru, zabrinjava opasnost za zdravlje koju prljavi veš predstavlja.
Kako to obično biva, nakon što je njena priča izašla u javnost, Nordstrom se izvinio i ponudio joj zamjenu, pa objavili kako istražuju što se dogodilo.
Inače, Christine je dosad često naručivala s Nordstroma i nije imala ovakvih problema.
We understand your frustration and don't think that any amount of compensation can make this right. Instead, we'd like to get to the root of the problem, and address those areas of opportunity missed. Please DM us your order number so we can follow-up on this, if interested.
— Nordstrom (@Nordstrom) January 10, 2018
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.