Apple uputio izvinjenje zbog reklame koju je objavio: Evo šta je tačno sporno bilo
Apple je izdao izvinjenje nakon negativnih reakcija na oglas za nadolazeći iPad Pro kompanije.
U videu se vidi izbor predmeta koji se koriste u ljudskoj kreativnosti, postavljeni zajedno na platformi. To uključuje muzičke instrumente poput truba, gitara i klavira, kao i gramofon, nekoliko limenki boje i glinene skulpture među ostalim stvarima.
Dakle, u osnovi su to mnogi predmeti koje ljudi koriste kao sredstvo kreativnog izražavanja, bilo da je riječ o muzici, skulpturi, slikarstvu ili nečemu drugom.
Građani Vogošće na ulicama: I večeras održali protest, a evo šta traže
Uskoro postaje jasno da su svi ovi predmeti zapravo na industrijskoj drobilici, koja počinje da se spušta. Kako se spušta, video prikazuje grafičke detalje mnogih predmeta dok ih drobilica uništava.
To uključuje kako klavir se urušava, žice gitare eksplodiraju, limenke boje prska posvuda, i kako glinena skulptura se raspada.
Kada su svi kreativni alati uništeni, drobilica ponovno izlazi, otkrivajući iPad Pro kompanije Apple netaknut na platformi. Namjerna metafora je prilično očigledna, a to su svi kreativni alati koji se mogu utisnuti u ovaj jedan uređaj.
Nakon izlaska najtanjeg iPada evo šta bi moglo biti s iPhoneom 17
Ali oglas je izazvao negativne reakcije jer su mnogi umjetnici, pisci i muzičari sve više zabrinuti zbog utjecaja generativne umjetne inteligencije.
Umjesto da koristimo tehnologiju da se oslobodimo teškog rada i provedemo više vremena radeći stvari koje nam donose radost, dopustili smo robotima da rade umjetnost dok ljudi obavljaju sitne poslove. Čini se da je nešto pošlo po zlu negdje.
A to je prije nego što se uđe u to koliko bi moglo biti uznemirujuće za muzičara ili umjetnika gledati kako se sredstva njihove kreativnosti doslovno uništavaju, kako bi bili zamijenjeni nečim što predstavlja prijetnju ljudskom izražavanju.
Apple se nada da novim proizvodom može pokrenuti posrnulu prodaju
Dakle, može se reći da oglas za novi iPad Pro nije baš dobro prošao.
Apple se izvinio za oglas, rekavši da su "promašili cilj".
U saopćenju, tehnološki div je rekao: "Kreativnost je u našem DNK-u u Appleu, i za nas je izuzetno važno dizajnirati proizvode koji osnažuju kreativce širom svijeta.
"Naš cilj je uvijek slaviti različite načine na koje korisnici izražavaju sebe i donose svoje ideje u život putem iPada. Promašili smo cilj s ovim videom, i žao nam je", piše Unilad.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.