Od jeseni Facebook uvodi opciju za isključivanje političkih oglasa
Mark Zuckerberg, čelni čovjek Facebooka, izjavio je da će korisnici ove društvene mreže moći isključiti političke oglase na društvenoj mreži uoči izbora u SAD-u koji su predviđeni za ovu godinu.
Facebook se već neko vrijeme susreće s teškim kritikama zbog dopuštanja političkih oglasa kreiranih od internetskih botova. Društvena platforma Twitter, jedan od glavnih rivala Facebooka, zabranila je političko oglašavanje prošlog oktobra.
"Suosjećamo se s onima koji su već donijeli svoju odluku o tome za koga će glasati na predstojećim izborima i koji jedva čekaju da se ovaj kompletan proces završi, pa smo odlučili uvesti i mogućnost isključenja političkih oglasa", istakao je Zuckerberg.
Facebook i njegova podružnica Instagram omogućit će korisnicima da isključe političke oglase kada se pojave ili da ih jednostavno blokiraju u postavkama. Korisnici koji su isključili političke oglase također će moći blokirati ih ako se budu i dalje prikazivali, piše BBC.
Iz navedene kompanije su saopćili kako planiraju ovu značajku učiniti dostupnom svim američkim korisnicima u toku sljedećih nekoliko sedmica, a bit će dostupna i u drugim zemljama od ove jeseni.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.